Societatea Aquatim a inaugurat un spațiu nou și modern de birouri, destinat special pentru clienți. Situat pe strada Enric Baader, la numărul 11, locația și-a deschis porțile pentru clienții și partenerii, de la 1 septembrie.
”Avem astfel ocazia să lucrăm și să interacționăm într-un spațiu modern, deschis și prietenos, să comunicăm mai bine și cât se poate de transparent. Spațiul de lucru respectă toate standardele, conferă un cadru modern și o atmosferă primitoare, care ne vor permite o colaborare flexibilă și o eficiență sporită”, spun cei de la Aquatim.
La noua adresă au fost relocate următoarele activități:
Call Center, program luni-vineri, 7:30-19:00
Serviciul Tehnic, program luni-vineri, 08:00-15:00
Biroul Relații Clienți, program luni-vineri, 08:00-15:00
Casierie, program luni-vineri, 08:00-15:00.
Call Centerul Aquatim oferă absolut toate informațiile care țin de fișa de client individuală.
Astfel, la numărul de telefon unic 0356 914, în intervalul 7:30-19:00, clienții noștri pot solicita date despre contul lor (schimbarea adresei de facturare, numere de contact), factura electronică, avize tehnice, contracte, pot verifica programul zilnic de intervenții și pot afla informații despre companie.
La același număr unic, 0356 914, se va transmite autocitirea indexului de apă.
Dacă solicitările clienților vizează probleme de apă sau canal (lipsă apă rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de branşament este defect, aţi observat un defect la reţeaua publică de apă, conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal, etc), prin intermediul aceluiași număr unic 0356 914, vor fi direcționați către Dispeceratul Aquatim.
Aquatim pune, de acum, la dispoziție și o adresă de mail unică, clienti@aquatim.ro, la care se pot solicita orice informații legate de contracte, verificare contor sau avize tehnice.
În noua locație de pe strada Enric Baader, clienții care doresc să interacționeze direct cu personalul Aquatim special instruit sunt așteptați într-o sală de întâmpinare primitoare, pentru orice întrebări legate de facturare, avize tehnice, contracte etc.
Factura de apă poate fi achitată și on-line, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată, cum ar fi rețelele bancare, oficiile poștale etc (mai multe detalii la: https://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html).
În contextul prevenirii îmbolnăvirilor cu noul coronavirus, se recomandă folosirea contului de client de pe www.aquatim.ro și plățile on-line.
Deşi a jucat într-un turneu demonstrativ înainte de Crăciun, Simona Halep va rămâne pentru încă…
Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…
Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…
Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…
„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…
Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…