Cele două părți implicate în conflictul pe transportul în comun din Timișoara și din zona metropolitană, Societatea de Transport Public Timișoara și Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, au reușit să facă măcar un pas înainte spre o rezolvare a conflictului dintre cele două. Deocamdată am aflat doar că cele două părți au convenit să se întâlnească săptămânal pentru a rezolva diferendele apărute.
Alături de o serie de poze în care fostul director al STPT, Ioan Goia, devenit între timp șef la SMTT, și actualul șef de la societatea de Transport, Nicolae Bitea, sunt prezentați la o masă, dar și admirând tramvaiele alb-violete, nu am aflat mai multe amănunte despre cele discutate. Într-un limbaj de lemn, am foat informați doar că s-a discutate asupra reglementării unor articole din serviciul public de transport și că cele două conduceri se vor întâlni o dată pe săptămână.
”În cadrul discuțiilor, reprezentanții celor două conduceri au abordat mai multe subiecte, toate în direcția unei bune colaborări între cele două instituții, pentru îmbunătățirea calității serviciilor de transport public în Timișoara și zona metropolitană. Dintre subiectele abordate de reprezentanții celor două instituții, amintim: reglementarea anumitor articole ce se regăsesc în contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria de competență a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, prin atribuire directă către Societatea de Transport Public Timișoara; cheltuieli eligibile; transport școlar; transport persoane cu dizabilități; plățile urgente către STPT, pentru serviciile de transport public. Conducerile STPT și SMTT au convenit să se întâlnească în fiecare zi de luni a săptămânii, în cadrul acestor întâlniri săptămânale de lucru urmând să se analizeze și să se stabilească criteriile de îmbunătățire a eficienței transportului public local și metropolitan”, am aflat de la STPT.
Întâlnirea vine după escaladarea, săptămâna trecută, a conflictului dintre cele două părți, atunci când cei de la STPT au anunțat că din cauza neplății unor facturi de către cei de la SMTT transportul public din Timișoara și comunele din jur este pus sub semnul întrebării, fiind în pericol să fie oprit. La scurt timp, viceprimarul USR, Ruben Lațcău, lansa un atac la adresa celor de la STPT, spunând că aceștia nu și-au modernizat sistemul de ticketing, iar despre directorul Bitea că nu își face treaba. Nu a trecut mult timp și o replică a venit din partea liderului CJ Timiș, liberalul Alin Nica, care vedea în atitudinea colegului său de alianță o ”reacție foarte nervoasă” și de realizarea unei analize superficiale a situației .
Nicolae Bitea provine din rândul PNL și se află de ceva vreme la conducerea STPT.
O nouă partidă, o nouă „capodoperă”, în Sala IK Ghermănescu din Lugoj, acolo unde s-a…
Ultimul meci pe teren propriu din 2024 pentru SCM Timişoara a fost un joc de…
Un accident banal, care putea fi însă unul cu consecinţe nefaste a scos la suprafaţă…
Consiliul Județean Timiș a depus, împreună cu Spitalul Județean Timișoara, o solicitare de finanțare pentru…
Nu ruşii, ci PNL din bani publici a plătit campania electorală a lui Călin Georgescu!…
La scurt timp după ce conducerea primăriei timișorene s-a văzut în fața faptului împlinit, proiectul…