Primăria Timişoara

Curățenia în schema de personal de la Primăria Timișoara trebuie făcută cu grijă. Fritz solicită două proceduri de audit

Primarul Timișoarei își dorește o adaptare a organigramei instituției pe care o conduce la condițiile actuale și la cerințele sale, dar deocamdată o asemenea operațiune trebuie efectuată cu mare atenție. În primărie sunt în jur de 90 de locuri libere, iar primii care ar trebui să le ocupe sunt chiar cei care au avut posturile desființate. Problema e că unii ar putea fi nepregătiți pentru noua slujbă!

”Durerile” facerii unei noi scheme de personal la Primăria Timișoara trebuie cântărite bine de tot, spune Fritz, există o serie de condiții care trebuie îndeplinite. Iar pentru a nu fi probleme, este nevoie nu de unul, ci de două acțiuni de audit externe.

Este un proces la care lucrăm. Ca să înțelegeți un pic și detaliile, de ce este un proces care necesită foarte multă atenție. Avem momentan în jur de 80-90 de posturi vacante în primărie, iar dacă am desființa alte locuri undeva, primul lucru ar trebui să  umplem posturile vacante cu oameni de pe posturi care tocmai le-am desființat. Trebuie să avem grijă ca aele persoane să nu fie necalificate. Trebuie să analizăm fiecare post vacant, fiecare post existent, cum se potrivește pregătirea profesională. Este un proces laborios, dar unul pe care eu îl duc și cu bucurie, pentru că primăria are nevoie de o nouă structură, de procese mult mai structurale. Pentru asta, avem nevoie și de ajutor extern. Suntem în discuții cu mai multe firme de audit, probabil vom avea două audituri separate, unul pe procese, inclusiv pentru digitalizare, și unul pe partea resurse umane, pe optimizarea proceselor și structurilor, care ne va ajuta în faza imediat următoare  a reorganizării, pentru că se face o reorganizare pe hârtie, aceasta nu ajunge și organizația trebuie să o și trăiască. Este un proces de transformare care va dura și avem nevoie de ajutor. Aviz ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici, n.r.) nu mai trebuie, trebuie doar să înștiințam ANFP cu noul cod administraiv nu mai e nevoie să ne dea voie ANFP să vedem cum să ne organizăm„, afirmă primarul Timișoarei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Exit-poll: Ciprian Ciucu câştigă detaşat Primăria Capitalei. Victoria îi aparţine şi lui Ilie Bolojan

Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi viitorul primar al Bucureştiului, potrivit unui exit-poll realizat de…

O oră ago

Emoții doar în primul sfert de oră! SCM Poli Timișoara a învins categoric codașa din Sighișoara

Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…

5 ore ago

Fetele de la Poli închid sezonul regular cu o victorie frumoasă contra Bistriței

Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…

8 ore ago

Viceprimarul Lațcău anunță punerea în valoare a clădirilor din zona Pieței Mocioni odată cu revitalizarea zonei

Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…

9 ore ago

Spitalul de Psihiatrie va avea un nou ambulatoriu, ridicat cu zece milioane de lei

Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…

9 ore ago

CSM Lugoj a trecut la pas de U Cluj în elită la volei feminin

Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…

11 ore ago