Primăria Timişoara

Curățenia în schema de personal de la Primăria Timișoara trebuie făcută cu grijă. Fritz solicită două proceduri de audit

Primarul Timișoarei își dorește o adaptare a organigramei instituției pe care o conduce la condițiile actuale și la cerințele sale, dar deocamdată o asemenea operațiune trebuie efectuată cu mare atenție. În primărie sunt în jur de 90 de locuri libere, iar primii care ar trebui să le ocupe sunt chiar cei care au avut posturile desființate. Problema e că unii ar putea fi nepregătiți pentru noua slujbă!

”Durerile” facerii unei noi scheme de personal la Primăria Timișoara trebuie cântărite bine de tot, spune Fritz, există o serie de condiții care trebuie îndeplinite. Iar pentru a nu fi probleme, este nevoie nu de unul, ci de două acțiuni de audit externe.

Este un proces la care lucrăm. Ca să înțelegeți un pic și detaliile, de ce este un proces care necesită foarte multă atenție. Avem momentan în jur de 80-90 de posturi vacante în primărie, iar dacă am desființa alte locuri undeva, primul lucru ar trebui să  umplem posturile vacante cu oameni de pe posturi care tocmai le-am desființat. Trebuie să avem grijă ca aele persoane să nu fie necalificate. Trebuie să analizăm fiecare post vacant, fiecare post existent, cum se potrivește pregătirea profesională. Este un proces laborios, dar unul pe care eu îl duc și cu bucurie, pentru că primăria are nevoie de o nouă structură, de procese mult mai structurale. Pentru asta, avem nevoie și de ajutor extern. Suntem în discuții cu mai multe firme de audit, probabil vom avea două audituri separate, unul pe procese, inclusiv pentru digitalizare, și unul pe partea resurse umane, pe optimizarea proceselor și structurilor, care ne va ajuta în faza imediat următoare  a reorganizării, pentru că se face o reorganizare pe hârtie, aceasta nu ajunge și organizația trebuie să o și trăiască. Este un proces de transformare care va dura și avem nevoie de ajutor. Aviz ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici, n.r.) nu mai trebuie, trebuie doar să înștiințam ANFP cu noul cod administraiv nu mai e nevoie să ne dea voie ANFP să vedem cum să ne organizăm„, afirmă primarul Timișoarei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

ABA Banat investește 29 de milioane de lei în consolidarea și reprofilarea malurilor râului Timiș

Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…

O oră ago

Geaba Bolojan! După un ostaş în fruntea ţării, PNL propune un şomer în fruntea ţării

La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…

O oră ago

La Timișoara continuă modernizarea rețelei de termoficare a orașului

13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…

2 ore ago

Doi jucători străini vin la SCM USV via Constanţa

Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…

2 ore ago

Din această săptămână putem zbura direct între Timișoara și Dubai

Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…

2 ore ago

Florin Drăgan, rectorul UPT: „A fost un an plin de incertitudini în mediul economic, iar instabilitatea politică accentuează problemele”

La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…

3 ore ago