Primăria Timişoara

Curățenia în schema de personal de la Primăria Timișoara trebuie făcută cu grijă. Fritz solicită două proceduri de audit

Primarul Timișoarei își dorește o adaptare a organigramei instituției pe care o conduce la condițiile actuale și la cerințele sale, dar deocamdată o asemenea operațiune trebuie efectuată cu mare atenție. În primărie sunt în jur de 90 de locuri libere, iar primii care ar trebui să le ocupe sunt chiar cei care au avut posturile desființate. Problema e că unii ar putea fi nepregătiți pentru noua slujbă!

”Durerile” facerii unei noi scheme de personal la Primăria Timișoara trebuie cântărite bine de tot, spune Fritz, există o serie de condiții care trebuie îndeplinite. Iar pentru a nu fi probleme, este nevoie nu de unul, ci de două acțiuni de audit externe.

Este un proces la care lucrăm. Ca să înțelegeți un pic și detaliile, de ce este un proces care necesită foarte multă atenție. Avem momentan în jur de 80-90 de posturi vacante în primărie, iar dacă am desființa alte locuri undeva, primul lucru ar trebui să  umplem posturile vacante cu oameni de pe posturi care tocmai le-am desființat. Trebuie să avem grijă ca aele persoane să nu fie necalificate. Trebuie să analizăm fiecare post vacant, fiecare post existent, cum se potrivește pregătirea profesională. Este un proces laborios, dar unul pe care eu îl duc și cu bucurie, pentru că primăria are nevoie de o nouă structură, de procese mult mai structurale. Pentru asta, avem nevoie și de ajutor extern. Suntem în discuții cu mai multe firme de audit, probabil vom avea două audituri separate, unul pe procese, inclusiv pentru digitalizare, și unul pe partea resurse umane, pe optimizarea proceselor și structurilor, care ne va ajuta în faza imediat următoare  a reorganizării, pentru că se face o reorganizare pe hârtie, aceasta nu ajunge și organizația trebuie să o și trăiască. Este un proces de transformare care va dura și avem nevoie de ajutor. Aviz ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici, n.r.) nu mai trebuie, trebuie doar să înștiințam ANFP cu noul cod administraiv nu mai e nevoie să ne dea voie ANFP să vedem cum să ne organizăm„, afirmă primarul Timișoarei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Alegeri prezidenţiale. S-au deschis urnele în diaspora. Aproape 5.000 de români au votat

Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…

9 minute ago

Avertizare de la Rețele Electrice Banat. Cod Roşu de viscol puternic în vestul ţării. Avarii în 61 de localităţi

În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…

26 de minute ago

Dumbrăvița are nevoie de puncte în meciul cu Șelimbăr

Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…

2 ore ago

Vântul face victime în Timișoara! Tânăr rănit în timp ce încerca să dea o mână de ajutor

Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…

2 ore ago

Menajeria infracţională de AUR. După un bătăuş de copii la Buziaş, un ales local violator la Giarmata

Nu doar la nivel naţional George Simion se bucură de susţinerea unor infractori, foşti sau…

4 ore ago

AIM School, noua școală de muzică în Iulius Town, organizează trei seri de master class. Printre invitați, Radu Pieloiu, toboșarul de la Subcarpați

În Iulius Town s-a inaugurat o școală dedicată pasionaților de muzică, celor care își doresc…

4 ore ago