Primăria Timişoara

Curățenia în schema de personal de la Primăria Timișoara trebuie făcută cu grijă. Fritz solicită două proceduri de audit

Primarul Timișoarei își dorește o adaptare a organigramei instituției pe care o conduce la condițiile actuale și la cerințele sale, dar deocamdată o asemenea operațiune trebuie efectuată cu mare atenție. În primărie sunt în jur de 90 de locuri libere, iar primii care ar trebui să le ocupe sunt chiar cei care au avut posturile desființate. Problema e că unii ar putea fi nepregătiți pentru noua slujbă!

”Durerile” facerii unei noi scheme de personal la Primăria Timișoara trebuie cântărite bine de tot, spune Fritz, există o serie de condiții care trebuie îndeplinite. Iar pentru a nu fi probleme, este nevoie nu de unul, ci de două acțiuni de audit externe.

Este un proces la care lucrăm. Ca să înțelegeți un pic și detaliile, de ce este un proces care necesită foarte multă atenție. Avem momentan în jur de 80-90 de posturi vacante în primărie, iar dacă am desființa alte locuri undeva, primul lucru ar trebui să  umplem posturile vacante cu oameni de pe posturi care tocmai le-am desființat. Trebuie să avem grijă ca aele persoane să nu fie necalificate. Trebuie să analizăm fiecare post vacant, fiecare post existent, cum se potrivește pregătirea profesională. Este un proces laborios, dar unul pe care eu îl duc și cu bucurie, pentru că primăria are nevoie de o nouă structură, de procese mult mai structurale. Pentru asta, avem nevoie și de ajutor extern. Suntem în discuții cu mai multe firme de audit, probabil vom avea două audituri separate, unul pe procese, inclusiv pentru digitalizare, și unul pe partea resurse umane, pe optimizarea proceselor și structurilor, care ne va ajuta în faza imediat următoare  a reorganizării, pentru că se face o reorganizare pe hârtie, aceasta nu ajunge și organizația trebuie să o și trăiască. Este un proces de transformare care va dura și avem nevoie de ajutor. Aviz ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici, n.r.) nu mai trebuie, trebuie doar să înștiințam ANFP cu noul cod administraiv nu mai e nevoie să ne dea voie ANFP să vedem cum să ne organizăm„, afirmă primarul Timișoarei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Fritz acuză: Primăria Timișoara, special descalificată pentru preluarea Spitalului CFR, pentru ca acesta să ajungă la Județean

Dominic Fritz acuză guvernul că face în așa fel încât Spitalul CFR să ajungă, cu…

16 minute ago

Stabilirea celui de al doilea viceprimar al Timișoarei, (deocamdată) o misiune puțin posibilă. Poate, după Parlamentare

Stabilirea unui al doilea viceprimar al Timișoarei în noua legislatură, alături de confirmatul Ruben Lațcău,…

2 ore ago

Dumbrăviţa vrea să reînoade la Târgovişte seria rezultatelor pozitive

În etapa a 13-a din Liga 2, CSC Dumbrăviţa va evolua în deplasare, contra Chindiei…

2 ore ago

Sâmbătă se închide temporar Pasajul Michelangelo

La solicitarea societăților din subordine, Aquatim și Colterm, comisia de circulație din cadrul Primăriei Muncipiului…

2 ore ago

Volumul „Transhumanism”, între ştiinţă şi spiritualitate, recent lansat la UPT

Încă o zi memorabilă în universul UPT. Sala Senatului Universității Politehnica Timișoara, o sală cu…

5 ore ago

Cei doi noi vicepreședinți ai Consiliului Județean Timiș au fost aleși

Începând de vineri, structura de conducere a Consiliului Județean Timiș este în completă. Aleșii județeni…

5 ore ago