Centrul de relaţii cu clienții și casieriile societăţii Aquatim vor fi închise în perioada 30 aprilie – 4 mai.
Pentru achitarea facturii de apă, clienții pot utiliza metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV. Mai multe detalii la: http://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html.
În această perioadă. Aquatim asigură permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar dispeceratul este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914.
Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…
Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…
Prima zi de activitate a ”Lights of the Village”, evenimentul desfășurat la Muzeul Satului Bănățean…
Reli este o femeie puternică și curajoasă. Soție, mamă și învățătoare dedicată, ea a dus…
Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, instituție de cultură aflată în subordinea Consiliului…
Întrebați pe stradă în Timișoara câți știu de Casa Muhle, de povestea ei, și nu…