Administratie

Nouă firme și asocieri vor să facă tunelurile pentru urși de pe autostrada Lugoj – Deva

Interesul constructorilor pentru construirea celor zece kilometri de autostradă lipsă de pe traseul A1, dintre Margina și Holdea, este unul extrem de ridicat. Nu mai puțin de nouă oferte au fost depuse pentru deja celebrul traseu cu tuneluri ”pentru urși”.

Luni, 10 mai, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului “Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220 – Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”.

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

  1. Aktor S.A. (Grecia)
  2. Asocierea SC Alsİm Alarko Sanayİ Tesİslerİ Ve Tİcaret A.Ș – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  3. Asocierea FCC Construccion SA – Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S. (Spania – Turcia)
  4. Asocierea Impresa Pizzarotti & CSpA – Pizzarotti SA – Retter Project Management SRL (Italia – Romania)
  5. Asocierea Terna SA – Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (Intrakat) (Grecia)
  6. Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi (Turcia)
  7. Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  8. Asocierea Rizzani De Eccher Spa – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi Ve Ticaret Limited STI – Cipa Spa (Italia – Turcia)
  9. Strabag SRL (Romania)

Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul “licitație restrânsă”, iar din cei nouă candidați Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidați care vor depune oferte Tehnice și Financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziţie publică. Valoarea estimată a contractului este de 1,363 miliarde de lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel. Sursa de finanțare este din fonduri nerambursabile europene. Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare și 28 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Zece pentru Primăria Timişoara, şapte la preşedinţia CJ Timiş plus… Maria Grapini. A început oficial campania electorală pentru locale şi europarlamenatare

De azi a început oficial campania electorală pentru alegerile locale și europarlamentare din 9 iunie,…

51 de minute ago

La Timișoara, piesele auto realizate de o importantă companie sunt scanate pentru eventuale defecte, cu ajutorul unui tomograf

Una dintre cele mai mari companii străine din Timișoara, cu activitate în domeniul automotive, poate…

59 de minute ago

Jumătate dintre clienții Rețele Electrice Banat vor avea instalate contoare de energie inteligente

Companiile Rețele Electrice continuă instalarea de contoare inteligente, cu scopul de a le pune la…

O oră ago

A trecut pe roşu şi l-a costat viaţa!

Accident mortal, pe „zebră”, vineri dimineaţa în jurul orei 6.30. Un bărbat, în vârstă de…

2 ore ago

Start cu surprize în campania electorală. Am avut prima confruntare electorală pentru scaunul de primar/Video

Partidele politice înscrise în cursa alegerilor locale au ieșit ”la muncă” electorală din primul minut…

2 ore ago

Nicolae Ciucă, sacrificat ritualic pe modelul Viorica Dăncilă

Din interiorul PNL a fost răspândită ştirea că decizia este ca şi luată, partidul urmând…

2 ore ago