Administratie

Nouă firme și asocieri vor să facă tunelurile pentru urși de pe autostrada Lugoj – Deva

Interesul constructorilor pentru construirea celor zece kilometri de autostradă lipsă de pe traseul A1, dintre Margina și Holdea, este unul extrem de ridicat. Nu mai puțin de nouă oferte au fost depuse pentru deja celebrul traseu cu tuneluri ”pentru urși”.

Luni, 10 mai, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului “Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220 – Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”.

Până la termenul limită de depunere au depus candidaturi următorii ofertanți:

  1. Aktor S.A. (Grecia)
  2. Asocierea SC Alsİm Alarko Sanayİ Tesİslerİ Ve Tİcaret A.Ș – Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  3. Asocierea FCC Construccion SA – Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S. (Spania – Turcia)
  4. Asocierea Impresa Pizzarotti & CSpA – Pizzarotti SA – Retter Project Management SRL (Italia – Romania)
  5. Asocierea Terna SA – Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (Intrakat) (Grecia)
  6. Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi (Turcia)
  7. Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. (Turcia)
  8. Asocierea Rizzani De Eccher Spa – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi Ve Ticaret Limited STI – Cipa Spa (Italia – Turcia)
  9. Strabag SRL (Romania)

Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul “licitație restrânsă”, iar din cei nouă candidați Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidați care vor depune oferte Tehnice și Financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziţie publică. Valoarea estimată a contractului este de 1,363 miliarde de lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel. Sursa de finanțare este din fonduri nerambursabile europene. Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare și 28 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

A bătut un copil de 15 ani pentru lanțul de la gât! Acum își așteaptă pedeapsa

Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…

2 minute ago

Cum arată lucrul la tunelurile de pe Margina – Holdea. Secretar de stat la Ministerul Transporturilor, în vizită pe șantier/VIDEO

Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…

18 minute ago

Cum va fi vremea în ultimul weekend din 2025

După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…

2 ore ago

2025: anul în care improvizația s-a terminat

Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…

5 ore ago

Azi îl sărbătorim pe Sfântul Ştefan, primul martir al creştinătăţii. Peste 500 de mii de români îşi sărbătoresc onomastica

Credincioşii ortodocși și greco-catolicii îl sărbătoresc în cea de-a treia zi de Crăciun pe Sfântul…

5 ore ago

Mulți fotbaliști cu nume din Timișoara și din țară vor „bate” mingea în Sala Constantin Jude pentru o cauză nobilă

Cel mai tare turneu de minifotbal din Banat revine! Superstar Charity Cup în colaborare cu…

17 ore ago