Timp liber

Un nou brand de fashion cunoscut în întreaga lume este acum la Iulius Town Timișoara/FOTO

Iulius Town a adăugat în portofoliul său încă un brand consacrat, de renume internațional. Marc O’Polo este noua destinație de fashion exclusivistă, în premieră nu doar pentru Timișoara, ci pentru întreaga regiune de vest a țării.

Un nou brand așteptat de timișoreni a fost inaugurat la parterul Iulius Town. Marc O’Polo a deschis primul său magazin din regiunea de vest pe o suprafață de peste 200 mp și propune piese vestimentare high end, atemporale, dar cu detalii deosebite, destinate atât femeilor, cât și bărbaților care se exprimă liber.

Pentru produsele noastre premium ne dorim și locații premium. Iulius Town reprezintă locația ideală pentru a fi aproape de clienții noștri”, a spus Carsten Lehnen, Managing Director Marc O’Polo România.

Oferta magazinului este completată de încălțăminte sport și casual, dar și cu o selecție de accesorii în trend, cum ar fi genți, eșarfe, curele și articole de sezon.

Dorința noastră este de a oferi timișorenilor acces la o varietate cât mai mare de branduri high end și ne bucurăm că putem să le punem la dispoziție noi experiențe de shopping. Marc O’Polo este apreciat la nivel mondial datorită produselor sale, care se remarcă prin design și calitatea materialelor folosite și cu siguranță va ajunge pe lista magazinelor preferate de clienții noștri”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Iulius.

Brandul internațional cu rădăcini scandinave creează haine pentru adepții stilului casual premium și este un etalon pentru segmentul pe care îl reprezintă și se ghidează după principiul „libertatea de a fi tu însuți” și propune ținute autentice pentru look-uri sofisticate. Fiind un brand orientat spre sustenabilitate, peste 60% din produse sunt din țesături organice. De altfel, materialele naturale, croiurile de înaltă calitate și detaliile speciale îl clasează ca fiind unul dintre brandurile de top din lume, care a câștigat milioane de fani pe întreg mapamondul.
Fondat la Stockholm în 1967, brandul cuprinde astăzi colecțiile Modern Casual, Denim, Pure, Shoes și Accesorii, precum și cele de licențe. Sediul central, aflat la sud de München, în Stephanskirchen, aprovizionează 2.000 de magazine, parteneri de retail și de franciză la nivel internațional, în 37 de țări.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Un eveniment deja tradiţional, Festivalul Nica Iancu Iancovici, duminică, la Cernăteaz

Duminică, 17 noiembrie, începând cu ora 13.00, localitatea Cerneteaz va fi gazda celei de-a VI-a…

12 ore ago

Seria de spectacole susținute de John Malkovich la Timișoara a fost un succes/FOTO

Seria de trei spectacole susținute de John Malkovich pe scena Teatrului Național Timișoara, cu piesa…

14 ore ago

La Timișoara a fost deschisă oficial expoziția mult așteptată, dedicată lui Caravaggio/FOTO

Tabloul ”Copil mușcat de o șopârlă”, realizată de Michelangelo Merisi da Caravaggio, parte a colecției…

15 ore ago

Rareș Bogdan, atac deschis la adresa primarului Timișoarei. Dominic Fritz îi răspunde

Întâlnirea liberalilor de la Timișoara s-a lăsat cu o nouă ieșire ”colorată” a aceluiași Rareș…

16 ore ago

Nicolae Ciucă și-a prezentat la Timișoara programul pentru alegerile prezidențiale și cel de guvernare în fața liberalilor din vestul României/Foto

Sala Constantin Jude din Timișoara a devenit, sâmbătă, centrul de întâlnire al liberalilor din zona…

17 ore ago

La Timișoara a fost deschis consulatul onorific al Columbiei

De vineri, la Timișoara funcționează un nou consulat onorific, cel al Columbiei. Noul consul onorific…

19 ore ago