Iulius Town a adăugat în portofoliul său încă un brand consacrat, de renume internațional. Marc O’Polo este noua destinație de fashion exclusivistă, în premieră nu doar pentru Timișoara, ci pentru întreaga regiune de vest a țării.
Un nou brand așteptat de timișoreni a fost inaugurat la parterul Iulius Town. Marc O’Polo a deschis primul său magazin din regiunea de vest pe o suprafață de peste 200 mp și propune piese vestimentare high end, atemporale, dar cu detalii deosebite, destinate atât femeilor, cât și bărbaților care se exprimă liber.
„Pentru produsele noastre premium ne dorim și locații premium. Iulius Town reprezintă locația ideală pentru a fi aproape de clienții noștri”, a spus Carsten Lehnen, Managing Director Marc O’Polo România.
Oferta magazinului este completată de încălțăminte sport și casual, dar și cu o selecție de accesorii în trend, cum ar fi genți, eșarfe, curele și articole de sezon.
„Dorința noastră este de a oferi timișorenilor acces la o varietate cât mai mare de branduri high end și ne bucurăm că putem să le punem la dispoziție noi experiențe de shopping. Marc O’Polo este apreciat la nivel mondial datorită produselor sale, care se remarcă prin design și calitatea materialelor folosite și cu siguranță va ajunge pe lista magazinelor preferate de clienții noștri”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Iulius.
Brandul internațional cu rădăcini scandinave creează haine pentru adepții stilului casual premium și este un etalon pentru segmentul pe care îl reprezintă și se ghidează după principiul „libertatea de a fi tu însuți” și propune ținute autentice pentru look-uri sofisticate. Fiind un brand orientat spre sustenabilitate, peste 60% din produse sunt din țesături organice. De altfel, materialele naturale, croiurile de înaltă calitate și detaliile speciale îl clasează ca fiind unul dintre brandurile de top din lume, care a câștigat milioane de fani pe întreg mapamondul.
Fondat la Stockholm în 1967, brandul cuprinde astăzi colecțiile Modern Casual, Denim, Pure, Shoes și Accesorii, precum și cele de licențe. Sediul central, aflat la sud de München, în Stephanskirchen, aprovizionează 2.000 de magazine, parteneri de retail și de franciză la nivel internațional, în 37 de țări.
Comentarii prin facebook