Social

Săptămâna aceasta, timișorenii pot plăti la hipermarketul Carrefour cu PET-uri pentru fructe și legume românești

Începând cu 13 septembrie și până pe 19 septembrie, inițiativa Plata cu PET parte din programul Punem Preț Pe Plastic derulat de Carrefour România, va staționa în hipermarketul situat pe Calea Șagului nr. 100. Propunerea retailerului este simplă: pentru 1 PET adus la stație, clienții primesc la schimb, la alegere, un fruct sau o legumă. Iar anul acesta, orice rPET DORNA, dublează cantitatea.

Aflată la a 3-a ediție și pentru a doua oară în Timișoara, Plata cu PET este organizată anul acesta în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Prin această inițiativă, Carrefour alături de partenerii săi încurajează trecerea la obiceiuri mai bune de consum la cumpărături, dar și acasă, printr-un mecanism simplu și prietenos, la îndemâna oricui. Încă de la lansarea din 2019, campania propune o schimbare de perspectivă: plasticul este o resursă iar dacă este tratat responsabil acesta poate avea valoare.  

Plata cu PET face parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care include inițiativele de mediu Carrefour România. Programul oferă consumatorilor acțiuni concrete și îi încurajează să adopte comportamente responsabile față de natură atât la cumpărături cât și acasă.

Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.

“Green Point Management se implică activ și constant, de peste patru ani, în evoluția economiei din România spre un model circular, cu obiectivul clar de a crește semnificativ gradul de reciclare. Prin inițiativa “Plata cu PET”, am început acum doi ani o colaborare durabilă cu partenerii noștri, iar rezultatele campaniilor din anii trecuți au dovedit că împreună putem schimba mentalități și comportamente în rândul populației. Mai mult decât atât, împreună am creat infrastructura atât de necesară pentru colectarea separată care să fie la îndemâna oamenilor”, a declarat Andrei Dinescu, Deputy CEO Green Point Management.

Share
Published by
Dana Popa

Recent Posts

Proiectul noului pod peste Mureș, de lângă Cenad, face un pas înainte

Lansată în cea de a doua jumătate a acestui an, licitația pentru stabilirea executantului studiului…

9 ore ago

Deplasare grea în ultimul meci din 2025 al baschetbaliștilor

Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…

10 ore ago

Din 1 ianuarie pregătiți-vă să vă goliți mai repede buzunarele pentru benzină sau motorină. Sau mergeți cu trotineta și bicicleta

Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…

13 ore ago

A intrat pe contrasens și a băgat o femeie și un copil în spital

Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…

13 ore ago

România lui Mitică. Mitică Dragomir

Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…

17 ore ago

Asociația Club Sportiv Sport Express – locul unde copiii cresc prin sport, încredere și comunitate

Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…

17 ore ago