Poliția Locală Timișoara continuă procesul de digitalizare a activității instituției, prin dezvoltarea unei aplicații care oferă suport pentru creșterea operativității polițiștilor locali din cadrul Serviciului Inspecție Comercială.
Aceasta are ca rezultat eficientizarea documentării și verificării în timp real a datelor de identificare ale firmelor, a situației contravenționale a acestora.
Prin intermediul aplicației, documentele întocmite sunt mai ordonate, mai lizibile și mult mai usor de înțeles de către beneficiarii care sunt subiecți pentru actele și faptele de comerț verificate.
De asemenea, implementarea acesteia va duce la descongestionarea frecvenţei radio a staţiilor emisie/recepţie pentru transmiterea unor posibile urgenţe, la eliminarea timpilor alocaţi pentru transmiterea datelor privind verificarea datelor în bazele de date aflate la dispoziția serviciului, precum și la îmbunătățirea comunicării între polițiștii locali din cadrul serviciului.
Totodată, prin implementarea acestei aplicații, se reduc deplasările suplimentare realizate pentru documentare ceea ce duce la reduceri ale cheltuielilor de funcționare, de personal, logistică etc.
Totodată, un alt efect este eliminarea greşelilor privind datele de identificare, în special a celor cu semnificație deosebită a căror înscriere eronată constituie, în instanțele de judecată, motiv de nulitate absolută a proceselor verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor, conform legislației, eliminarea omisiunilor, documentele fiind validate numai atunci când toate rubricile impuse de lege sunt completate.
Polițiștii locali, care vor avea în dotare opt tablete și două imprimante mobile, vor accesa mai rapid şi în siguranţă bazele de date existente, atât la sediul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, cât şi pe teren, iar monitorizarea activității se face in timp real, schimbul de informații si înregistrările fiind realizate online.
„Prin utilizarea aplicației se trece la o etapă superioară, digitală, în cadrul activității, care, prin interconectarea cu platformele electronice existente la nivelul instituției, precum și a autorității publice locale, transformă și îmbunătățește calitatea actului de control. În funcție de buget, numărul echipamentelor folosite va crește în viitor”, au transmis reprezentanții Poliției Locale Timișoara.
Imagini care pot provoca un şoc emoţional! Un TIR în flăcări, chiar dacă la ora…
Primarul Dominic Fritz a declarat că intenţionează să discute cu toţi liderii politici ai partidelor…
La momentul nepotrivit în locul nepotrivit. Un bărbat în vârstă de 65 de ani, a…
Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Timișoara, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial…
Liderul PSD Timiș, Alfred Simonis, cere un dialog politic real pe tema impozitelor și taxelor…
Muncitorii clujenilor de la ARL au plecat în concediul de iarnă de pe șantierul noului…