Administratie

O nouă ofertă fără concurență lansată la licitația Primăriei Timișoara. Doar o firmă e interesată de digitalizarea instituției

Primăria Municipiului Timișoara a anunțat că la licitația lansată pentru achiziționarea unui sistem de digitalizare și automatizare a fluxurilor de lucru există un singur ofertant. Implementarea unui sistem de automatizare fluxuri de lucru digitale și interfațare cu ghișeu unic virtual de formulare va avea ca rezultat un răspuns mai operativ față de cerințele venite din partea timișorenilor, dar și o îmbunătățire a eficienței angajaților.

Soluțiile software alese de Municipiul Timișoara vor fi dezvoltate și integrate în platforma software Microsoft 365 și vor folosi tehnologii de tip „low code” (cod redus), pentru a asigura o productivitate mai mare în dezvoltare și mentenanță.

Tehnologiile „low code” sunt o serie de instrumente software care scurtează semnificativ timpul de dezvoltare și validare a aplicațiilor, precum și costul acestora.

În urma auditului de digitalizare comandat de Primăria Timișoara, a reieșit că aproape jumătate dintre angajați nu folosesc deloc sau folosesc extrem de puțin actualele fluxuri digitale ale municipalității, iar peste 95 la sută dintre angajați printează hârtii pentru activitățile zilnice.

De aceea, este necesar un sistem unitar de aplicații software prin care se vor automatiza, eficientiza și monitoriza principalele proceduri de lucru ale municipalității. De exemplu, taxa de drum pentru mașinile cu restricții de tonaj va putea fi plătită și emisă pe loc online. La fel și cu planurile de situație sau adeverințele de schimbare a numelui străzii. Același sistem nou va da o vizibilitate către cetățean a stării procesării cererilor, precum și o trasabilitate a performanței proceselor din primărie la cele mai solicitate cereri depuse de cetățeni. Această vizibilitate va ajuta primăria să perfecționeze și să îmbunătățească alocarea resurselor sale pentru a urgenta astfel de cereri și procese.

Durata de implementare a contractului este de 6 luni, iar valoarea estimată a acestuia este de 764.705,89 de lei fără TVA.

Acest proces de digitalizare, parte integrantă a strategiei de Smart City a Primăriei Municipiului Timișoara, va fi unul care va continua prin integrarea proceselor comune cu instituțiile subordonate primăriei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

3 ore ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

3 ore ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

4 ore ago

Demarează acțiunea de autorizare a comercianților stradali de produse specifice de Sfântul Nicolae

Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…

4 ore ago

Sâmbăta viitoare se deschide Târgul de Crăciun de la Timișoara

Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…

5 ore ago

Aproape 12.000 de timișeni fără curent electric. CJT cere intervenția rapidă a echipelor distribuitorului de electricitate

Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…

5 ore ago