Economic

Grindeanu, nemulțumit de tărăgănarea elaborării studiilor de mediu: Pe zona de mediu cred că au fost mai catolici decât Papa

Mai sunt doar câteva zile până ce va fi anunțat câștigătorul licitației pentru stabilirea constructorului pentru tronsonul lipsă din autostrada Lugoj – Deva, iar dacă nu vor fi contestații firma desemnată se va putea apuca rapid de investiție. Nu este o porțiune de autostradă ușoară, sunt două tuneluri de dimensiuni mari, surpriza ar fi că adjudecarea licitației ar putea fi asigurată de o societate românească de specialitate, apreciată pentru activitatea pe care o depune.

Urșii care nu ar exista sau modul de viață al gândacilor ar putea fi de vină pentru întârzierea foarte mare a unor proiecte de infrastructură spune Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor. El spune că în ceea ce privește studiile de mediu, am fost mai catolici decât Papa.

”Știți că am o problemă și apreciez dorința unora de a căuta urși prin Timiș. Am o problemă din acest punct de vedere pentru că eu cred că ne aflăm în această situație și din cauză că pe anumite componente pe zona de mediu, de exemplu, cred că a fost mai catolici decât Papa. Cu toate acele lucruri care țin de studiile de mediu care ne sunt cerute, să vedem comportamentul gândacului verde în toate cele patru anotimpuri, să facem pasaje pentru urși acolo unde urși nu sunt, toate aceste lucruri, și acestea ca să fiu corect, ne-au adus în situația în care suntem. Nu vreau să le comentez, țin de istorie în acest moment. Aceste lucruri, alături de altele, ne-au adus în situația în care suntem. Nu mai vreau să le comentez, țin de istorie în acest moment, apropo de celebra porțiune cu pasajul pentru urși, la începutul lunii septembrie vom da câștigătorul pe Margina – Holdea. Asta e un lucru bun. Știți că e o porțiune finanțată prin PNRR și din scadențarul pe care îl avem la CNAIR, la începutul lunii septembrie se va da câștigătorul”, a declarat Sorin Grindeanu.

Deși nu oficial, ministrul a lăsat să se înțeleagă că astfel de studii de mediu durează enorm de mult, iar aceasta influențează durata de implementare a proiectelor de infrastructură. Dacă în ceea ce privește durata licitațiilor pentru desemnarea câștigătorilor și scurtarea etapei de contestații problema fost rezolvată, se pare că la durata studiilor de mediu nu se prea poate ”lucra”, aceasta și pentru că cei de la Bruxelles sunt foarte stricți pe probleme de mediu și dau încredere totală autorităților de mediu.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Profesorul Cristian M. Teodorescu va fi în dialog cu publicul timișorean, la UVT

Universitatea de Vest Timișoara oferă publicului un nou eveniment din seria „Conectați la viitor”, intitulat…

O oră ago

Și-a găsit sfârșitul brusc, într-o stație de tramvai

Luni dimineața, în jurul orei 09:45, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul că…

O oră ago

Studii clinice în gastroenterologie derulate în cadrul Asociației OncoHelp

Boala Crohn și rectocolita ulcero-hemoragică sunt patologiile pentru care pacienții pot avea acces la terapii…

2 ore ago

Primăria Timișoara caută furnizor pentru macazuri, pentru 6,5 milioane de lei. Vor fi instalate la pasajul Solventul

Municipalitatea timișoreană face deja un prim pas spre ceea ce ar urma să devină unul…

2 ore ago

Ce influenţe pot avea alegerile din Bucureşti asupra Timişoarei

Or fi miticii şmecheri, dar nu sunt proşti. Mă rog, al doilea enunţ nu ştiu…

2 ore ago

Se poate! Baschetbaliștii Timișoarei au învins după un meci spectaculos, în prelungiri, bronzul ediției trecute

La meciul 10 al echipei din acest sezon și la al 401-lea pentru antrenorul Dragan…

2 ore ago