Economic

Grindeanu, nemulțumit de tărăgănarea elaborării studiilor de mediu: Pe zona de mediu cred că au fost mai catolici decât Papa

Mai sunt doar câteva zile până ce va fi anunțat câștigătorul licitației pentru stabilirea constructorului pentru tronsonul lipsă din autostrada Lugoj – Deva, iar dacă nu vor fi contestații firma desemnată se va putea apuca rapid de investiție. Nu este o porțiune de autostradă ușoară, sunt două tuneluri de dimensiuni mari, surpriza ar fi că adjudecarea licitației ar putea fi asigurată de o societate românească de specialitate, apreciată pentru activitatea pe care o depune.

Urșii care nu ar exista sau modul de viață al gândacilor ar putea fi de vină pentru întârzierea foarte mare a unor proiecte de infrastructură spune Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor. El spune că în ceea ce privește studiile de mediu, am fost mai catolici decât Papa.

”Știți că am o problemă și apreciez dorința unora de a căuta urși prin Timiș. Am o problemă din acest punct de vedere pentru că eu cred că ne aflăm în această situație și din cauză că pe anumite componente pe zona de mediu, de exemplu, cred că a fost mai catolici decât Papa. Cu toate acele lucruri care țin de studiile de mediu care ne sunt cerute, să vedem comportamentul gândacului verde în toate cele patru anotimpuri, să facem pasaje pentru urși acolo unde urși nu sunt, toate aceste lucruri, și acestea ca să fiu corect, ne-au adus în situația în care suntem. Nu vreau să le comentez, țin de istorie în acest moment. Aceste lucruri, alături de altele, ne-au adus în situația în care suntem. Nu mai vreau să le comentez, țin de istorie în acest moment, apropo de celebra porțiune cu pasajul pentru urși, la începutul lunii septembrie vom da câștigătorul pe Margina – Holdea. Asta e un lucru bun. Știți că e o porțiune finanțată prin PNRR și din scadențarul pe care îl avem la CNAIR, la începutul lunii septembrie se va da câștigătorul”, a declarat Sorin Grindeanu.

Deși nu oficial, ministrul a lăsat să se înțeleagă că astfel de studii de mediu durează enorm de mult, iar aceasta influențează durata de implementare a proiectelor de infrastructură. Dacă în ceea ce privește durata licitațiilor pentru desemnarea câștigătorilor și scurtarea etapei de contestații problema fost rezolvată, se pare că la durata studiilor de mediu nu se prea poate ”lucra”, aceasta și pentru că cei de la Bruxelles sunt foarte stricți pe probleme de mediu și dau încredere totală autorităților de mediu.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Un şofer de taxi, principalul ajutor pentru traficanţii de migranţi, care au şi rănit doi poliţişti de frontieră

În cadrul cercetărilor privind persoanele implicate în activitatea de migrației ilegală din noaptea de 1…

2 ore ago

Dumbrăviţa vrea să se salveze în Vinerea Mare

Divizionara secundă de fotbal CSC Dumbrăviţa se pregătește de ultima deplasare din actualul sezon de…

3 ore ago

Juniorii 2 de la Poli merg la turneul final de opt echipe la handbal

Echipa de juniori 2 a SCM Poli Timişoara a încheiat meciurile din Grupa Valoare 4.…

4 ore ago

În piețele Doina și 700 se vor face reparații

Municipalitatea timișoreană anunță că în două dintre piețele din oraș vor fi executate o serie…

8 ore ago

Deputatul FDGR Ovidiu Ganţ: Pentru mine echipa câştigătoare pentru Timişoara şi Timiş este Dominic Fritz – Alfred Simonis

Timişoreanul Ovidiu Ganţ, deputat din partea Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR), afirmă că…

9 ore ago

Investiţii importante în campusul verde şi inteligent al UPT din inima Timişoarei

Paşi concreţi pentru un campus cu adevărat al viitorului. Anul 2023, în care s-au aniversat…

10 ore ago