Primăria Timişoara

Timpark vrea mașină de ridicat… mașini. Produsul, exclusiv european, poate costa până la 780.000 de lei

Serviciul Timpark din cadrul Primăriei Timișoara pare să nu mai facă față la ”cererea”de ridicări de mașini parcate aiurea pe raza orașului. În consecință, caută să cumpere un vehicul specializat în ridicarea autoturismelor, iar pentru aceasta e dispusă să plătească 780.000 de lei, plus TVA.

Ca un lucru inedit… autospeciala Timpark va trebui să vină cumva din viitor, având în vedere că prin caietul de sarcini se solicită ca anul de fabricație să fie 2023. de această dată autoutilitara nu mai este electrică, așa cum caută primăria în ultima perioadă, ci diesel, să îndeplinească standardul Euro 6.

Prin prezentul contract se va achiziționa o autoutilitară pentru ridicat și transport vehicule” (specializată pentru ridicarea și transportul autovehiculelor). Achiziția are ca scop mărirea capacității de ridicare și transport a autovehiculelor abandonate/fără stăpân sau staționate neregulamentar. An fabricație: 2023, autoutilitara v-a avea înscris în Cartea de Identitate a Vehiculul (CIV) anul de finalizare a execuție autoutilitarei, conform termenului de livrare. Descriere succinta: Autoutilitara pentru ridicat și transport vehicule -DIESEL -norma de poluare EURO 6 -putere min 150 kW. -cilindree 5000-6000 cmc -cabina de zi cu 3 locuri -tahograf digital”, se spune în anunțul de licitație.

Timpark vrea doar mașini europene, autovehicul (șasiul, macaraua și caroseria) va fi produs în state membre ale Uniunii Europene având în vedere următoarele aspecte: – supraveghea periodica a desfășurării lucrărilor de realizare a carosării, – pre inspecția vehiculului carosat înaintea livrării, – realizarea de teste pentru asigurarea funcționării produsului la parametrii ofertați înainte de livrare astfel încât daca exista probleme de ordin tehnic, acestea sa se efectueze la sediul producătorului – rapiditatea aprovizionării cu piese de schimb, – actul de mentenanță realizat în timp scurt. Șasiul și echipamentele vor corespunde reglementarilor Europene în vigoare la momentul depunerii ofertei.

Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin 12 luni pentru fiecare componentă (șasiu, platforma, macara). Perioada de garanție începe de la data recepției. Service în garanție (remediere defecțiuni sau înlocuire produs), timp de răspuns max. 72 ore de la primirea comunicării defecțiunii.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Dumbrăviţa, din nou repetentă pe teren propriu

Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…

O oră ago

Festivalul dramaturgiei româneşti se va desfăşura la Timişoara, în două „episoade”

Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…

2 ore ago

Primăria Timișoara a renunțat la proiectul pe fonduri europene de la Cinema Freidorf. Reabilitarea, gata în decembrie

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…

3 ore ago

Timişoara, de trei ori premiată la un eveniment naţional din domeniul sănătăţii/FOTO

Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…

3 ore ago

Call center pentru asistență electorală și platforma www.votcorect.ro pentru sesizarea neregulilor în zilele alegerilor

Expert Forum, organizație membră a Coaliției Vot Corect, organizează un centru de informare și asistență…

4 ore ago

La UVT va avea loc o nouă ediție a Maratonului de Antreprenoriat

Universitatea de Vest din Timișoara organizează o nouă ediție a „Maratonului de Antreprenoriat”. Evenimentul are…

4 ore ago