Primăria Timişoara

Timpark vrea mașină de ridicat… mașini. Produsul, exclusiv european, poate costa până la 780.000 de lei

Serviciul Timpark din cadrul Primăriei Timișoara pare să nu mai facă față la ”cererea”de ridicări de mașini parcate aiurea pe raza orașului. În consecință, caută să cumpere un vehicul specializat în ridicarea autoturismelor, iar pentru aceasta e dispusă să plătească 780.000 de lei, plus TVA.

Ca un lucru inedit… autospeciala Timpark va trebui să vină cumva din viitor, având în vedere că prin caietul de sarcini se solicită ca anul de fabricație să fie 2023. de această dată autoutilitara nu mai este electrică, așa cum caută primăria în ultima perioadă, ci diesel, să îndeplinească standardul Euro 6.

Prin prezentul contract se va achiziționa o autoutilitară pentru ridicat și transport vehicule” (specializată pentru ridicarea și transportul autovehiculelor). Achiziția are ca scop mărirea capacității de ridicare și transport a autovehiculelor abandonate/fără stăpân sau staționate neregulamentar. An fabricație: 2023, autoutilitara v-a avea înscris în Cartea de Identitate a Vehiculul (CIV) anul de finalizare a execuție autoutilitarei, conform termenului de livrare. Descriere succinta: Autoutilitara pentru ridicat și transport vehicule -DIESEL -norma de poluare EURO 6 -putere min 150 kW. -cilindree 5000-6000 cmc -cabina de zi cu 3 locuri -tahograf digital”, se spune în anunțul de licitație.

Timpark vrea doar mașini europene, autovehicul (șasiul, macaraua și caroseria) va fi produs în state membre ale Uniunii Europene având în vedere următoarele aspecte: – supraveghea periodica a desfășurării lucrărilor de realizare a carosării, – pre inspecția vehiculului carosat înaintea livrării, – realizarea de teste pentru asigurarea funcționării produsului la parametrii ofertați înainte de livrare astfel încât daca exista probleme de ordin tehnic, acestea sa se efectueze la sediul producătorului – rapiditatea aprovizionării cu piese de schimb, – actul de mentenanță realizat în timp scurt. Șasiul și echipamentele vor corespunde reglementarilor Europene în vigoare la momentul depunerii ofertei.

Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin 12 luni pentru fiecare componentă (șasiu, platforma, macara). Perioada de garanție începe de la data recepției. Service în garanție (remediere defecțiuni sau înlocuire produs), timp de răspuns max. 72 ore de la primirea comunicării defecțiunii.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Toate tramvaiele din lotul galben au ajuns la Timișoara

La Timișoara a ajuns și ultimul din cele 17 tramvaie produse de Bozankaya, în lotul…

15 ore ago

Ultimul bal pe 2024! SCM Timişoara joacă pe terenul liderului neînvins

SCM winsed.swiss Timișoara o înfruntă pe CSM CSU Oradea duminică, de la ora 18:00, în…

15 ore ago

CCIA Timiș anunță începerea unui nou proiect finanțat prin Programul Educației și Ocupare 2021-2027

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în calitate de beneficiar și Expert Business Center…

15 ore ago

CJ Timiș, pus să semneze parteneriat cu Timișoara și Dumbrăvița

Consiliul Județean Timiș va trebui să semneze un acord de colaborare cu primăriile din Dumbrăvița…

15 ore ago

Fostul viceprimar Tabără cere conducerii Primăriei să înceapă licitația pentru parchetul de la Sala Olimpia

Mai sunt doar câteva zile din acest an, iar dacă licitația pentru realizarea unei noi…

17 ore ago

Sondaj IRES. 62% dintre români consideră că anularea alegerilor de către CCR a fost o decizie proastă

Peste 60% dintre români consideră că decizia Curții Constituționale a României de a anula turul…

17 ore ago