Administratie

Numele E.ON, folosit în cadrul unor acțiuni de tip phising

Compania E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile, mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON.

Compania nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte! Prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro). De asemenea, mai multe informații despre produsele E.ON pot fi găsite tot pe pagina web a companiei. E.ON oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților”, anunță reprezentanții companiei.
E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.
Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului.
Compania sfătuiește clienții să respecte următoarele reguli generale de prevenție privind securitatea cibernetică: Să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj; Să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere; Să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe; Să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.
Pentru verificarea unui e-mail primit de la E.ON Energie România care trezește suspiciuni că ar fi un e-mail de phishing, încurajăm clienții să ne contacteze pe canalele de comunicare puse la dispoziție de companie: Prin accesarea contului E.ON Myline pe www.eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON; Prin serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice; Prin apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

Share
Published by
Marcel Hoster
Tags: phishing

Recent Posts

Simonis și Fritz au ajuns la un consens. PNL pare să fi fost de acord

Așa cum deBanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…

9 ore ago

CSM Lugoj a terminat anul 2024 în forţă, cu o victorie categorică

Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…

10 ore ago

A furat dintr-o maşină parcată în Brestovăţ! Unde l-au prins poliţiştii

La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…

11 ore ago

ABA Banat investește 29 de milioane de lei în consolidarea și reprofilarea malurilor râului Timiș

Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…

13 ore ago

Geaba Bolojan! După un ostaş în fruntea ţării, PNL propune un şomer în fruntea ţării

La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…

14 ore ago