Administratie

Numele E.ON, folosit în cadrul unor acțiuni de tip phising

Compania E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile, mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON.

Compania nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte! Prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro). De asemenea, mai multe informații despre produsele E.ON pot fi găsite tot pe pagina web a companiei. E.ON oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților”, anunță reprezentanții companiei.
E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.
Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului.
Compania sfătuiește clienții să respecte următoarele reguli generale de prevenție privind securitatea cibernetică: Să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj; Să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere; Să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe; Să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.
Pentru verificarea unui e-mail primit de la E.ON Energie România care trezește suspiciuni că ar fi un e-mail de phishing, încurajăm clienții să ne contacteze pe canalele de comunicare puse la dispoziție de companie: Prin accesarea contului E.ON Myline pe www.eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON; Prin serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice; Prin apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

Share
Published by
Marcel Hoster
Tags: phishing

Recent Posts

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

41 de minute ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

O oră ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

2 ore ago

Demarează acțiunea de autorizare a comercianților stradali de produse specifice de Sfântul Nicolae

Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…

2 ore ago

Sâmbăta viitoare se deschide Târgul de Crăciun de la Timișoara

Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…

3 ore ago

Aproape 12.000 de timișeni fără curent electric. CJT cere intervenția rapidă a echipelor distribuitorului de electricitate

Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…

3 ore ago