Vicepreşedintele CJ Timiş Alexandru Proteasa (PNL) arată că la lucrările de la Centura Sud e o adevărată debandadă, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, fiind contrazis de purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu. Proteasa nu uită să menţioneaze că Grindeanu este cel care a dat celebra OUG 13, scandalizând o întreagă ţară.
Alexandru Proteas afirmă că singurii care au de suferit în urma bâlbelor din jurul lucrării de la Centura Sud sunt timișorenii. Aminitim că, la finalul anului trecut, CNAIR a reziliat contractul cu firma italiană Tirrena Scavi, cea care se ocupa cu construcţia Centurii Sud, iar de atunci nu s-a mai întâmplat nimic acolo.
“Sorin Grindeanu ne promitea, luna trecută, că din primăvară reîncep lucrările la Centura de Sud a Timișoarei. Din spusele lui Alin Șerbănescu reiese că, cel puțin până în luna iulie, nu vom vedea progres la fața locului. Declarațiile trec, șantierul rămâne”, afirmă Proteasa.
El arată că la propunerea de a modifica proiectul în acel moment oportun din februarie, Grindeanu a invocat un singur motiv pentru care nu dorește un astfel de demers: ”Să nu mai oprim lucrările acum”. Proteasa aminteşte şi de faptul că Grindeanu este cel care a dat celebra OUG13.
“Înțelegem, deci, că lucrurile se vor a fi făcute pe repede înainte, în stilul Ordonanțelor de Guvern care l-au făcut celebru, fără a se lua în calcul impactul negativ asupra cetățenilor. Personal, consider că timișorenii merită mai mult, merită lucrări gândite pe termen lung, care să le fie de ajutor, nu care să le producă un deserviciu. Dar, la fel ca în ianuarie 2017, protestele oamenilor nu par să îl impresioneze pe fostul premier al României. Tot luna trecută, ministrul Transporturilor ne reamintea de promisiunea conform căreia ministerul pe care îl conduce își va asuma investiția pentru o soluție ulterioară. Purtătorul de cuvânt al CNAIR îl contrazice pe domnul Grindeanu și aruncă lucrarea în cârca autorităților județene și locale cărora le și recomandă să se grăbească și să găsească buget. Evident, intersecția respectivă nu implică niciun drum județean, prin urmare CJ Timiș nu poate avea vreo implicare”, a continuat vicepreşedintele CJ Timiş
El menţionează că pentru Alin Șerbănescu, sensul giratoriu de pe Calea Urseni este o ”cheltuială care nu se justifică”, însă îi reamintesc că drumul de ocolire este menit tocmai să deservească localități precum Urseni.
“Iar pentru că vorbim despre o centură ocolitoare, nu despre un drum de mare viteză, sensurile giratorii sunt absolut necesare și normale, după cum se poate observa, spre exemplu, în cazul centurii Brașovului unde între unele girații este mai puțin de 1,5 km. Finalmente, aș vrea să punctez și faptul că în proiectul inițial a fost prevăzută o trecere peste centură. Aceasta a dispărut după actualizarea proiectului, iar acum CNAIR se comportă de parcă subiectul este nou și surprinzător. Domnule Grindeanu, mă aștept să luați atitudine, să ieșiți cu un răspuns ferm pe care să vi-l asumați și să vă puneți de acord cu CNAIR în rezoluții și declarații, ca dovadă de bună credință și de responsabilitate”, a încheiat Proteasa.
Biblioteca UPT a găzduit vineri 15 noiembrie 2024, conferința „Translation and Usability”, organizată de Direcția…
Gestionarea deșeurilor este o prioritate pentru actuala administrație a comunei Mioşniţa Nouă. Noua conducere a…
Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara și Universitatea de Științele Vieții “Regele Mihai I” organizează,…
Societatea Delgaz Grid anunță că se va opri furnizarea gazului natural, în orașul Deta și…
Noi experiențe inedite pentru toată familia au loc în acest final de săptămână în Iulius…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 16.11.2024, unde se vor executa reparaţii…