Timișorenii, în număr mare, au venit, au văzut, au cumpărat câte ceva, o farfurie, un scaun, dar au mâncat și câte o celebră chifteluță vândută de retailerul de mobilier și obiecte decorative IKEA. Cam acesta e rezultatul unei prime săptămâni de activitate.
Noul magazin a avut peste 51.300 clienți în prima săptămână de la deschidere, oferindu-le acestora posibilitatea de a descoperi o gamă largă de 8.300 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile. Printre cele mai de succes produse vândute au fost farfuriile Oftast, cu peste 12.900 bucăți vândute. În același timp, clienții IKEA Timișoara au mai cumpărat scaunul pliant NISSE, cu peste 460 bucăți vândute.
Cum reclama e sufletul comerțului, oamenii au mâncat mult lăudatele chifteluțe suedeze vândute de cei care operează magazinul, dar și un alt produs cunoscut, hotdog-ul la preț mic. Au fost vândute peste 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi.
IKEA Timișoara este cel de-al treilea magazin al companiei în România și primul din partea de vest a țării.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…