Timișorenii, în număr mare, au venit, au văzut, au cumpărat câte ceva, o farfurie, un scaun, dar au mâncat și câte o celebră chifteluță vândută de retailerul de mobilier și obiecte decorative IKEA. Cam acesta e rezultatul unei prime săptămâni de activitate.
Noul magazin a avut peste 51.300 clienți în prima săptămână de la deschidere, oferindu-le acestora posibilitatea de a descoperi o gamă largă de 8.300 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile. Printre cele mai de succes produse vândute au fost farfuriile Oftast, cu peste 12.900 bucăți vândute. În același timp, clienții IKEA Timișoara au mai cumpărat scaunul pliant NISSE, cu peste 460 bucăți vândute.
Cum reclama e sufletul comerțului, oamenii au mâncat mult lăudatele chifteluțe suedeze vândute de cei care operează magazinul, dar și un alt produs cunoscut, hotdog-ul la preț mic. Au fost vândute peste 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi.
IKEA Timișoara este cel de-al treilea magazin al companiei în România și primul din partea de vest a țării.
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…
Vreme de toamnă în acest weekend, cu nori și ploi. Iarna se lasă așteptată și…