Timișorenii, în număr mare, au venit, au văzut, au cumpărat câte ceva, o farfurie, un scaun, dar au mâncat și câte o celebră chifteluță vândută de retailerul de mobilier și obiecte decorative IKEA. Cam acesta e rezultatul unei prime săptămâni de activitate.
Noul magazin a avut peste 51.300 clienți în prima săptămână de la deschidere, oferindu-le acestora posibilitatea de a descoperi o gamă largă de 8.300 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile. Printre cele mai de succes produse vândute au fost farfuriile Oftast, cu peste 12.900 bucăți vândute. În același timp, clienții IKEA Timișoara au mai cumpărat scaunul pliant NISSE, cu peste 460 bucăți vândute.
Cum reclama e sufletul comerțului, oamenii au mâncat mult lăudatele chifteluțe suedeze vândute de cei care operează magazinul, dar și un alt produs cunoscut, hotdog-ul la preț mic. Au fost vândute peste 58.600 chifteluțe și peste 13.900 hotdogi.
IKEA Timișoara este cel de-al treilea magazin al companiei în România și primul din partea de vest a țării.
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…
Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…
Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…
Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…