Primăria Timișoara, prin intermediul Asociației pentru Promovarea Timișoarei, a ales o metodă cu totul deosebită pentru a studia fluxul de turiști care vin în orașul de pe Bega. Cu ajutorul unei companii emitentă de carduri bancare va vedea datele cardurilor folosite de turiști și așa va putea să facă strategii pentru a atrage și mai mulți vizitatori pentru oraș. Cele două organizații au încheiat un parteneriat în acest sens.
În cadrul acestui proiect, compania de carduri va pune la dispoziție analize de date și expertiza tehnologică a companiei pe care Asociația pentru Promovarea Timișoarei le va folosi pentru campanii și programe de atragere a mai multor turiști în oraș.
De asemenea, la finalul acestui an, cele două organizații vor derula o campanie comună de marketing pentru promovarea Timișoarei ca destinație turistică-cheie a României pentru turiștii străini, în trei regiuni/țări alese în baza datelor colectate.
„Pentru mine, turismul este în top 5 priorități pentru următorii ani ca sursă de dezvoltare a Timișoarei. Anul Capitalei Europene a Culturii ne-a adus multă vizibilitate internațională și profităm de asta pentru a crește și mai mult atractivitatea Timișoarei în următorii ani în rândul turiștilor străini. Colaborarea cu Mastercard ne oferă acces la date și consultanță pentru a lua cele mai bune decizii într-un domeniu mult neglijat anterior. Știm din experiența altor Capitale Culturale că șansa acestui an este de a transforma orașul în destinație-magnet în anii ce vin și exact asta facem și noi acum”, a spus primarul Dominic Fritz, care este și președintele Asociației pentru Promovarea Timișoarei.
Colaborarea a început în luna septembrie și primele date privind fluxurile de turiști sunt așteptate la finalul acestei luni. Din datele preliminarii, principalele coridoare de călătorie de unde provin turiștii străini care vizitează Timișoara sunt: Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Belgia.
„ Raportul pus la dispoziție Asociației pentru Promovarea Timișoarei oferă o imagine de ansamblu a nevoilor, obiceiurilor și pasiunilor turiștilor care au vizitat orașul Timișoara, precum și posibilitatea de a personaliza oferta turistică pentru a veni în întâmpinarea nevoilor călătorilor”, a declarat Elena Dincă, reprezentantul companiei de carduri.
Așadar, e extrem de posibil ca datele plăților efectuate de către prietenii voștri, veniți în vizită la Timișoara, să fie folosite pentru informarea asociației amintite.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…