Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara a emis ordinul de începere a lucrărilor la drumul de legătură dintre Autostrada A1 Arad – Timișoara și DN 69, bifurcația spre Sânandrei. Constructorul clujean care se va ocupa de investiție a obținut acest contract după contestarea rezultatului inițial, în urma căruia o altă firmă, din Timiș, câștigase licitația.
Tot în cursul zilei de marți a fost predat constructorului și amplasamentul șantierului. Investiția va fi efectuată de Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A., o companie deținută de cei de la Strabag. Nu vorbim despre un nou șantier, ci despre unul părăsit, după ce contractul inițial, cu compania italiană Todini, una deținută de acționariat chinez, a fost reziliat, din cauza lipsei de activitate pe șantier.
Contractul pentru acest drum, care va lega DN 69, Timișoara – Arad, de la bifurcația spre Sânandrei, și A1, este unul dintre cele mai ”zbuciumate”. Inițial, în urma relicitării lucrărilor rămase neefectuate, câștigătoare a fost declarată societatea Drumuri și Poduri Banat, dar ARL a contestat rezultatul și, în final, a fost desemnată câștigător al licitației.
Cei aproape 10 km ai acestui drum de legătură vor avea profil de drum național, cu patru benzi de circulație. Proiectul cuprinde 2 poduri noi, 6 pasaje și 3 noduri rutiere. Stadiul fizic al lucrărilor, din momentul în care a fost reziliat contractul precedent, era de 25%.
Un număr de 40 de regiuni și comunități vor participa la un program de 18…
Primăria Timișoara a pregătit o nouă strategie pentru una dintre cele mai interesante noi zone…
La începutul lunii martie, prin vot unanim, Comitetul Director Judeţean (CDJ) al PNL decidea că…
Un incident petrecut în Halta Șagu, din Arad, a blocat circulația feroviară pe ruta Timișoara…
Polițiștii locali aflați în patrulare aseară, â în jurul orei 23.30, pe Bdul Republicii, au…
La Muzeul Apei din Timișoara, copiii și tinerii au pregătite în lunile următoare o serie…