Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara a emis ordinul de începere a lucrărilor la drumul de legătură dintre Autostrada A1 Arad – Timișoara și DN 69, bifurcația spre Sânandrei. Constructorul clujean care se va ocupa de investiție a obținut acest contract după contestarea rezultatului inițial, în urma căruia o altă firmă, din Timiș, câștigase licitația.
Tot în cursul zilei de marți a fost predat constructorului și amplasamentul șantierului. Investiția va fi efectuată de Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A., o companie deținută de cei de la Strabag. Nu vorbim despre un nou șantier, ci despre unul părăsit, după ce contractul inițial, cu compania italiană Todini, una deținută de acționariat chinez, a fost reziliat, din cauza lipsei de activitate pe șantier.
Contractul pentru acest drum, care va lega DN 69, Timișoara – Arad, de la bifurcația spre Sânandrei, și A1, este unul dintre cele mai ”zbuciumate”. Inițial, în urma relicitării lucrărilor rămase neefectuate, câștigătoare a fost declarată societatea Drumuri și Poduri Banat, dar ARL a contestat rezultatul și, în final, a fost desemnată câștigător al licitației.
Cei aproape 10 km ai acestui drum de legătură vor avea profil de drum național, cu patru benzi de circulație. Proiectul cuprinde 2 poduri noi, 6 pasaje și 3 noduri rutiere. Stadiul fizic al lucrărilor, din momentul în care a fost reziliat contractul precedent, era de 25%.
Comentarii prin facebook