Administratie

Trecerea peste calea ferată de la Giroc va fi dotată cu barieră, instalație de avertizare apropiere a trenurilor și avertizare sonoră și luminoasă

Lucrările efectuate la trecerea la nivel cu calea ferată din Giroc vor oferi confort sporit în circulația rutieră, dar mai ales siguranță mai multă pentru această trecere extrem de circulată, a anunțat CFR Infrastructură Timișoara. Până vineri, acolo s-au efectuat o serie de lucrări în cadrul unui proiect de modernizare

În perioada 26.08.2024–30.08.2024, pe raza SRCF Timișoara, linia CF 125 Timişoara Sud – Buziaş, în dreptul km 2+266 cu strada Calea Timişoarei (DJ595+ KM 5+466) din localitatea Giroc, au avut loc o serie de lucrări în cadrul proiectului de modernizare a T.N. înzestrată cu instalaţie de semnalizare a apropierii trenurilor fără semibariere (SAT).

Lucrările s-au executat conform Contractului sectorial de lucrări nr. 28 din data de 18.01.2024, încheiat între Compania Națională de Căi Ferate „CFR – SA” şi ASOCIEREA BAWI CONSTRUCT SRL – SPIACT CRAIOVA SA prin liderul de asociere BAWI CONSTRUCTION SRL, pentru realizarea obiectivului de investiții „Modernizare TN Km 2+266 linia CF 125 Timişoara Sud – Buziaş (proiectare şi execuție)”. Finanțarea lucrărilor este asigurată din surse proprii”, a anunțat Regionala CFR Timișoara.

Principalele lucrări CF executate până acum, au fost: demontarea suprastructurii existente, scoatere piatră spartă și substrat până la cota proiectului, realizare lucrări de instalații CF, nivelare și compactare platformă pământ, așterenerea de geotextile și geogrile, realizare strat de repartiție a căii, lansare și montare panou de cale, așternere strat 2 de piatră spartă, lucrări de stabilizare dinamică și compactare a prismei de piatră spartă.

Dar, cele mai importante lucrări vor presupune sporirea siguranței în circulația rutieră de acolo.

”Trecerea la nivel va fi dotată cu barieră, instalație de semnalizare a apropierii trenurilor de tip BAT, dispozitive cu lumină intermitentă roșie, dispozitiv de avertizare sonoră, dispozitiv cu lumină intermitentă albă, unităti luminoase pe corpul barierei. Se vor instala 2 camere de supraveghere video IP, pentru supavegherea trecerii la nivel și a instalației BAT”, a mai anunțat CFR Infrastructură Timișoara.

Obiectivele acestui proiect sunt: Creșterea siguranței circulației feroviare, dar și a siguranței circulației rutiere; Creșterea confortului pentru vehiculele rutiere.

În paralel cu lucrările menționate mai sus, au mai fost executate lucrări de reabilitare a peronului din Halta Giroc, lucrări executate cu personal propriu din cadrul Secției L3 Timișoara.

 

 

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Universitatea Politehnica Timișoara şi Universitatea de Vest mai bifează un top internațional de specialitate

Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…

7 ore ago

Pregătiri pentru cea mai importantă competiţie de padel a finalului de an, Cupa României

Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…

9 ore ago

CJ Timiș a semnat contractele de execuție pentru reabilitarea a două școli speciale aflate în administrare

Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…

11 ore ago

TIMPARK anunță eliberarea abonamentelor de parcare pentru anul 2025

Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…

12 ore ago

Primul camion confiscat pentru abandonul ilegal de deșeuri în Timișoara. Dominic Fritz: “Căzut în propria groapă ilegală de gunoi”

Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…

12 ore ago

Vine iarna! Vremea se înrăutăţeşte şi în Banat, unde va bate vântul cu putere

Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…

12 ore ago