Primăria Timişoara

E gata, tramvaiele circulă din nou pe Calea Stan Vidrighin

Au trecut aproape trei ani de când circulația tramvaielor pe Calea Stan Vidrighin a fost întreruptă pentru că zona a intrat în reparații. Aceasta a însemnat oprirea transportului spre una dintre cele mai importante platforme industriale a orașului, dar acum totul s-a rezolvat, circulația a fost redeschisă, iar primarul Dominic Fritz a ținut neapărat să fie prezent la relansarea liniilor 4 și 8.

A fost refăcută infrastructura subterană, drumurile, liniile de tramvai, au fost amenajate trotuarele, piste de biciclete și spații verzi. primii transportați cu tramvaiul au fost din nou copiii, așa cum s-a întâmplat și la inaugurarea de pe Bulevardul Cetății.

„După 2 ani și jumătate, în sfârșit am redeschis bulevardul Stan Vidrighin și pentru tramvai și cu asta, acest proiect a luat un bun sfârșit, în termen. Asta mă bucură cel mai mult. A costat 100 de milioane de lei, 67 de milioane de lei din fonduri europene. Restul banilor vin din bugetul local și cu asta am refăcut toată infrastructura, nu doar rutieră, ci și utilitățile, spațiile verzi și piste de biciclete. Chiar mă bucur pentru că știu că mulți aici în zonă au suferit, a fost un sacrificiu, dar pentru următorii 30 de ani vom avea o infrastructură cum trebuie; investim în transportul public, investim în modernizarea infrastructurii din Timișoara, astfel încât toată lumea să se poată deplasa cât mai ușor posibil”, a declarat Dominic Fritz, înainte de reluarea circulației tramvaielor.

Deocamdată, ambele linii de tramvai vor întoarce în bucla de la AEM. Cea de la Optica a devenit istorie, odată cu demararea lucrărilor la viitorul stadion, urmând să fie mutată câteva sute de metri mai spre oraș, în vecinătatea viitorului stadion.

Lucrările de reabilitate au fost executate de PORR Construct, în calitate de antreprenor general Contractul a fost semnat în luna martie a anului 2021, termenul de finalizare fiind de 36 de luni. Lucrările propriu-zise au început în aprilie 2022. Investiția a costat 101 milioane de lei, din care 67,5 milioane au fost fonduri europene nerambursabile

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

La Timișoara va avea loc dezbaterea „35 ani de libertate sau 35 ani de dezamăgire? Revoluția din 1989 și ce ar fi putut să fie”

Timișoara va găzdui, la mijlocul lunii viitoare, în organizarea primăriei, dezbaterea „35 ani de libertate…

9 ore ago

Colterm întrerupe furnizarea căldurii şi apei calde în mai multe zone din oraş

Marţi, 19 noiembrie, vor avea loc mai multe întreruperi ale serviciilor furnizate de Colterm, acestea…

10 ore ago

Ciocnirea giganților: accident cu tramvaie! Două persoane au fost transportate la spital

Luni seara, după orele 18, ISU Timiș a fost anunțat despre producerea unui accident între…

10 ore ago

Catălin Drulă, atac dur la liderii PSD în scandalul Nordis: “Așa arată banditismul de stat”

Deputatul USR de Timiş, Cătlin Drulă, s-a dezlănţuit la adresa liderilor PSD, pe marginea scandalului…

10 ore ago

PNL Timiş a pierdut şi „războiul consilierilor” din Sânnicolau Mare. Cei şase consilieri excluşi din PNL au fost validaţi în instanţă

Judecătoria Sânnicolau Mare a validat mandatele celor şase consilieri locali din partea PNL pe care…

11 ore ago

Cosmin Şandru, despre Marcel Ciolacu: “Este un real pericol pentru țară, pentru siguranța națională”

Deputatul PNL de Timiş Cosmin Şandru afirmă că un preşedinte al României precum Marcel Ciolacu…

12 ore ago