Enel a lansat un nou serviciu comercial gratuit. Acesta oferă informaţii printr-un simplu apel telefonic, la numărul unic Tel Verde: 0800 07 08 09. Noul serviciu este disponibil non-stop. „Este o nouă abordare, care asigură o mai mare eficienţă, economie de timp şi promptitudine în relaţia cu clienţii”, spune Florentina Bujor, purtătorul de cuvânt al Enel. Introducând codul Eneltel, clienţii pot accesa informaţii personalizate privind valoarea facturii de energie electrică, situaţia plăţilor la zi şi indexul contorului electric. Cei care apelează serviciul Info Enel pot opta fie pentru varianta unei discuţii cu un consultant specializat, de luni până vineri, în intervalul orar 8-20 şi sâmbătă, între orele 8 şi 13, fie pot consulta oricând setul înregistrat de răspunsuri complete formulate pe baza celor mai frecvente solicitări primite din partea clienţilor.
SCM USV Timişoara nu a pierdut timp odată cu finalul sezonului competiţional. Campioana ţării la…
„De Crăciun ne-am luat raţia de libertate” era un celebru mesaj/slogan al Revoluţiei din 1989. O…
Primăria Timișoara pregătește dosarele pentru obținerea finanțării europene, respectiv a autorizației de construire pentru reabilitarea…
PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează platformele online de comunicare cu clienții. Astfel,…
Primăria Timișoara are din această săptămână patru cinematografe funcționale în subordine. Ultimul reabilitat și redevenit…
Consilierii locali timișoreni au aprobat, luni seara, în ultima ședință de plen a anului, proiectul…