Ieşirea la pensie a lui Ioan Maliţa, fostul director al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, a dat startul unei adevărate vânători pentru acest post. Cele mai multe nume vehiculate pentru mult râvnita funcţie sunt de coloratură portocalie, dar, în cele din urmă, câştig de cauză ar putea avea altcineva.
Atât Ioan Maliţa, cât şi predecesorii săi au fost oameni din sistem, ingineri de drumuri, cu doctorate în domeniu. Cei mai mulţi dintre ei nici n-au avut carnet de partid. Cel puţin Maliţa a păstrat echilibrul între forţele politice dornice să-şi impună influenţa aici. Revenind la vânătoarea funcţiei, imediat după ieşirea la pensie a lui Maliţa, au fost speculate mai multe nume, majoritatea colorate în portocaliu. Într-o şedinţă a PD-L Timiş s-a decis sprijinirea lui Dorin Cutu, vicepreşedinte al organizaţiei, consilier judeţean şi director al RAR Timiş. Fost miliţian, singura legătură a lui Cutu cu drumurile este faptul că e un fel de băiat de mingi al unui mic baron local al asfaltului, Florin Măran, patron al fimeri Tehnocer. Dinspre Arad a umblat zvonul că primarul Gheorghe Falcă l-ar susţine pe un cunoscut al său, Mircea Meluţ. Diferenţa dintre Cutu şi Meluţ este însă de la cer la pământ. Meluţ a terminat ca şef de promoţie Secţia de Căi Ferate Drumuri şi Poduri a Facultăţii de Construcţii Timişoara. În acest moment, este director la firma spaniolă FCCC. Or, o firmă străină nu oferă posturi cu răspundere activiştilor de partid. El a făcut, într-un timp record, drumul Timişoara-Lugoj, după plecarea grecilor ce au trenat aici lucrările. Mai mult, Meluţ nu este membru de partid. Şi, totuşi, Falcă ne-a declarat că zvonurile referitoare la Meluţ nu sunt adevărate. „Meluţ este un specialist, dar eu nu-l susţin. Voi solicita ca în fruntea acestei direcţii să fie un om din interior, unul dintre cei doi directori adjuncţi: Horaţiu Simion ori Sorin Lucaci. Putem discuta de un om din afară doar pentru o funcţie de director adjunct”, ne-a declarat Falcă, om cu influenţă în PD-L. De remarcat că, din anii ‘50, în fruntea acestei regionale nu au mai fost activişti politici. Nostalgic, PD-L Timiş vrea însă neapărat să readucă acei ani în zilele noastre, prin propunerea lui Cutu.
În comuna Moşniţa Nouă vor fi ridicate cinci staţii pentru reîncărcarea autovehiculelor electrice, printr-o finanţare…
Sala Teatrului Național Timișoara a găzduit, marți seara, ediția a zecea a Galei Premiilor UVT.…
Finalizarea proiectului prin care Timișoara a primit 44 de autobuze electrice pentru transportul în comun…
Colaborare de succces. Parteneriatul dintre Universitatea Politehnica Timișoara și sediile Continental din Timișoara a fost…
Consilierii locali timișoreni au primit la vot, la ședința de plen extraordinară de marți un…
Începând de joi, de la ora 10, Expo Mobila Timișoara își deschide porțile atât pentru…