Categories: PoliticaUltima ora

Cu bani de la Udrea, Clujul ne umileste la noi acasa!

De necrezut. Clujul îşi face reclamă tocmai la Timişoara pentru a fi desemnat capitală europeană în 2020. Culmea, pentru acelaşi titlu candidează şi capitala Banatului. Un panou publicitar garantat de Guvernul României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi Primăria Cluj a fost montat la începutul săptămânii, la intrare în parcarea de la Modex.

Sub sloganul „La pas prin oraşul Comoară – Cluj Napoca – inima Transilvaniei”, Clujul este promovat la Timişoara pentru a deveni capitală culturală în 2020. Panoul aparţine fimei bucureştene Euromedia. Nimeni din Primăria Timişoara nu a ştiut ce reclamă va apărea pe acel panou. Mai multe personalităţi din Timişoara care susţin ideea ca oraşul de pe Bega să devină capitală culturală europeană în 2020 sunt consternate de situaţie. „Nu pot să cred aşa ceva. Sunt stupefiat, nu declar nimic, îi felicit pe clujeni şi le promitem că le vom răspunde pe măsură”, ne-a declarat Ioan Gârboni, directorul Filarmonicii din Timişoara. Viceprimarul Timişoarei, Adrian Orza susţine că clujenii au apelat la un tertip împrumutat de pe malul Dâmboviţei. Nu le va fi însă de niciun folos. „Nu văd cu ce-i ajută acel panou publicitar. Nu înţeleg de ce are sigla Giuvernului, este vorba până la urmă de o competiţie internă. Panoul nu este ilegal, sunt însă bani aruncaţi pe geam de cei de la Cluj. Am discutat pesonal cu preşedinta comisiei de cultură din Parlamentul European, promovarea publicitară contează mai puţin, importante sunt acţiunile legate direct de cultură. E o concurenă iluzorie, e o copilărie adolescentină  ce se întâmplă la Modex. Este doar o chestie românească împrumutată de pe malurile Dâmboviţei”, ne-a spus Adrian Orza, viceprimarul Timişoarei. Un alt mare susţinător al proiectului Timişoara – capitală europeană în 2020 este uluit de ce le-a trecut prin cap celor de la Cluj. Susţinuţi din spate de Guvernul României şi Ministerul Turismului a lui Nuţi Udrea. „Extraordinar. Mi se pare că este o dovadă de nesimţire, de neînţelegere a modului în care cineva trebuie să-şi promoveze un interes. Admit dreptul Clujului de a-şi face promovare, dar mi se pare că în niciun caz nu se face dovadă de eleganţă, recurgând la astfel de mijloace tocmai în oraşul concurent”, spune senatorul Nicolae Robu, unul dintre susţinătorii înfocaţi ai proiectului „Timişoara – capitală europeană în 2020”.

Share
Published by
Mihai Oancea

Recent Posts

Avarie majoră la Aquatim. Se lucrează intens pentru reluarea furnizării apei/Update. Avaria a fost izolată

Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…

8 ore ago

Universitatea de Vest Timișoara intră în Shanghai Ranking’s Global Ranking of Academic Subjects cu domeniul Psihologie

Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…

11 ore ago

Timișoara are primul viceprimar votat, Ruben Lațcău

Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…

11 ore ago

Raoul Trifan despre Mircea Geoană: “Poți scoate omul din PSD, dar nu poți scoate PSD-ul din om”

Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…

13 ore ago

Liderii PSD Ciolacu, Grindeanu și Simonis au mințit. Au fost la Nisa cu avionul plătit de Nordis

G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…

13 ore ago

Discuții cu președintele FRF. Conducerea CJT și cea a UPT caută soluții pentru finanțarea echipei de fotbal

Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…

14 ore ago