Categories: Primăria Timişoara

In decembrie, programul cu publicul va fi suspendat la Primaria Timisoara

Timișorenii care au treabă la primărie în perioada următoare trebuie să-și programeze cu grijă fiecare mișcare. Programul cu publicul al Primăriei Timișoara va fi suspendat în perioada 17 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Există însă câteva excepții.

Direcţia de Evidență a Persoanelor își suspendă programul cu publicul în perioada 24 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Înregistrarea nou-născuţilor şi a deceselor se va face conform programul existent. Direcţia Patrimoniu – Serviciul Achiziţii Publice preia, și în această perioadă, în toate zilele lucrătoare, documentaţii specifice la camera 12, ghişeul 9.

Compartimentul Pompe Funebre şi Coşărit, casieria de pe Bd. 3 August 1919, nr.17, va funcţiona în zilele de 17-21 decembrie, 24 decembrie, 27-28 decembrie, 31 decembrie și 3-4 ianuarie, între orele 9 și 12.

Instituţia Arhitectului Sef – Serviciul Banca de Date Urbane si Cadastru va elibera, până în 21 decembrie, adeverinţe pentru atribuiri/schimbări de denumiri de străzi şi numere poştale, eliberări de planuri de situaţie, încadrare în zona, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară suspendă distribuția alimentelor din cadrul Planului European de Ajutoare în zilele de 24 decembrie și 2 ianuarie. În perioada sărbătorilor de iarnă, Cantina de Ajutor Social funcţionează în toate zilele lucrătoare între orele 8 și 16. În 21 decembrie, între orele 12 şi 14, vor fi distribuite pachetele de Crăciun abonaţilor cantinei.

Ultima zi de program cu publicul a Direcției Fiscale va fi în 21 decembrie. Programul va fi reluat în 14 ianuarie, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni, Registratură, Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/juridice; Biroul Evidenţa Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar amenzi. Serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.

Share
Published by
editor

Recent Posts

A murit nevinovat într-un accident pe care nu l-a provocat

La momentul nepotrivit în locul nepotrivit. Un bărbat în vârstă de 65 de ani, a…

2 ore ago

Prinși în flagrant cu kilograme de „iarbă” la ei

Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Timișoara, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial…

3 ore ago

Alfred Simonis cere dezbatere cu participarea tuturor părților implicate pe proiectul taxelor și impozitelor locale

Liderul PSD Timiș, Alfred Simonis, cere un dialog politic real pe tema impozitelor și taxelor…

4 ore ago

Șantierul noului drum de legătură Timișoara – A1 se închide în acest an la 40% din total realizat/FOTO

Muncitorii clujenilor de la ARL au plecat în concediul de iarnă de pe șantierul noului…

5 ore ago

ABA Banat a realizat investiții de multe milioane de lei în gestionarea apelor din zonă și pregătește altele similare în 2025

Administrația Bazinală de Apă Banat a avut un an cu numeroase investiții realizate pentru buna…

5 ore ago

Program de lucru pentru perioada sărbătorilor de iarnă, Zona 1 și Zona 0 a județului Timiș

Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, aduce la cunoștința clienților și colaboratorilor…

5 ore ago