Vă prezentăm un plan concret de rebranding, pe care l-am conceput pentru compania Guban.
1. Necesitatea unei schimbări
O companie de renume mondial a avut nevoie de o schimbare de imagine și de îmbunătățire a acesteia. După documentarea de rigoare, am tras concluziile necesare: ce anume păstrăm și în ce direcție ne îndreptăm cu conceptul.
2. Ce se evidențiază?
Cum numele și logo-ul sunt elemente ușor de remarcat și sunt marcante în memoria consumatorilor, am decurs la schimbarea pachetului media de prezentarea a produselor fabricate de Guban. Fabrica de pantofi Guban are o variată gamă de pantofi și de aceea am ales să portretizăm cei mai reprezentativi dintre ei. Din acest motiv, aceea fost aleasă colecția vară-toamnă.
3.Implementarea unor idei proaspete
Conceptul cum că Guban fabrică pantofi doar pentru un anumit sector de vârstă a fost demontat. A trebuit să trecem de ideile preconcepute ale pieței de profil. A fost o muncă acerbă de creație și concept, ce a pus în valoare exact elementele necesare unei imagini solide. Un brand cu tradiție, și mai mult, un brand ce simbolizează un oraș trebuie tratat ca atare. Cu mănușile de rigoare, ne-am apucat de de șlefuit o perlă a țării noastre. Istoricul stufos al acestei fabrici vorbeste de la sine despre realizări impresionante.
Pantofii Guban au fost încălțați de șefi de stat, diplomați și o mulțime de alți demnitari din întreaga lume. Luând în considerare cele menționate anterior, am ales splashuri de culoare pentru a îmbrăca tinerele modele, portretizate în ipostaze ce subliniază prin ținută rolul esențial al pantofilor. Cu ajutorul tehnologiei au fost surprinse imagini sensibile ochiului. Procesul folosit este colajul digital, iar prin sutele de cadre trase și mulți litri de lapte imprăștiați am subliniat un capitol aparte din dinamica fluidelor pentru a da forma unor rochii deosebite.Ținutele au fost croite și colorate virtual, fiind rostul a zeci de ore de retuș, apoi fiind asortate cromatic cu deosebiții și năzdrăvanii pantofi.
4. Impactul campaniei de rebranding
Valoarea unui brand crește doar ajutată de calitatea produselor. La Guban, calitatea primează, iar aceasta a servit ca fiind cel mai bun ambasador. De aceea, fidelitatea clienților a dăinuit atâtea decenii. Un aer nou a fost adus firmei Guban în acest 2013 semeț, iar gama Classic a avut parte de o prezentare pe măsură.
5. Concluzii
Am reușit mai mult decât o cosmetizare a unui nume în lumea pantofilor fermecați. Noua colecție de pantofi Guban a fost pusă într-o lumină mai bună la propriu. Imaginea brandului a fost reîmprospătată cu fețe și atitudini noi, pentru o abordare mai tonică a pieței de profil.
Sportiva timișoreană Narcisa Martin este, de astăzi, vicecampioana mondială la Culturism - Bikini Fitness Senioare…
Anul acesta, prin intermediul campaniei „Bradul Dorințelor”, angajații din clădirile de birouri United Business Center…
Lângă Podul Decebal, un loc fierbinte în Revoluția din 1989, au fost puse, miercuri, bazele…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița a ajuns la un acord de reziliere cu jucătorii Alexandru Martinov…
Universitatea Politehnica Timișoara a semnat, în 17 decembrie 2024, un nou contract de finanțare prin…
Timișorenii care vor să își spună părerea despre calitatea vieții pot completa acum sondajul sociologic,…