Îmi conturam ideea că un oraș, cu cât e mai mic, cu atât e mai ușor de administrat, de a fi păstrat curat. Aparent, comunitățile mici tind să fie mai unite, mai omogene și solidare la demersurile celor cu inițiativă. Se pare că m-am înșelat.
Strategii in ritm de salsa
Planurile de atac se fac în urma unor furtuni de creiere semețe ce au sorbit zdravăn din cafea. Pentru oamenii creativi, experiența face diferența și îi recomandă mai departe. Ținta e uneori undeva în ceață, dar aplicând niște tehnici combatante, prin învăluire, ajungem să o zărim semeață pe metereze.
Cosmetizarea unui brand in cinci pasi simpli
O companie de renume mondial a avut nevoie de o schimbare de imagine și de îmbunătățire a acesteia. După documentarea de rigoare, am tras concluziile necesare: ce anume păstrăm și în ce direcție ne îndreptăm cu conceptul.
De ce printul supravietuieste!
După cum știți, reclama tiparită este un format bine cunoscut de către publicul larg. Nu întâmplător este cel mai direct și palpabil suport. Anual mii de păduri dispar datorită acestui trend ce încă este slab reglementat. Comunicarea cu clientul încă se face sub formă de pliante, broșuri sau flyere. Există nenumărate formate de coală ce reproduc mesajul celui ce vinde.
Astazi, despre marketing
Din experiența mea acerbă de consumator consider că am o opinie demnă de a fi împărtășită cu voi. Simplist, marketingul reprezintă „arta și știința de a vinde”. Implicit, dacă nu vinzi nu exiști. Indiferent de domeniul de activitate, ai cu siguranță ceva de oferit pentru a îți susține afacerea, pentru a avea profit. Căci despre…
Curios vizavi de brandING
Fără pic de stupoare, aș dori să vă informez că termenul de branding provine din zootehnie, de la fermierii care își însemnau vitele pentru a le deosebi de ale celorlalți. Acțiunea se făcea cu un fier roșu încins și reprezenta monograma proprietarului. Secole mai târziu monogramele au devenit etichete, nume și, ulterior, corporații, deci branduri.
M-am hotarat sa devin Eu!
Acesta ar trebui să fie motto-ul tuturor creativilor. Identitatea artistică, vizuală, credibilă vine din esența eului. În tot ceea ce facem, personalitatea trebuie clădită, încurajată și altoită cu idei spornice către zări semețe. Vocabularul e unul pentru toți și chiar dacă pare atât de limitat, mereu există resurse, există căi ne-explorate, din care putem forma și reforma opinii pertinente.
Clipul este viitorul
Reclamele online în scurt timp vor fi doar video. Asta anunță specialiștii în online și social media americani. Sicer să fiu, sunt curios cât va dura să devină virală și la noi treaba asta. Oricum, majoritatea site-urilor mari au câte un clip video pe care niciodată nu știi de unde să îl oprești.
Rolul cartilor in afara vesnicelor rafturi
În urmă cu câteva decenii, cărțile erau considerate o adevărată comoară. Toate informațiile necesare puteau fi găsite în cele mai mari biblioteci. Era un privilegiu să ai acces la informație. Întotdeauna un om informat a fost un om mai ager și apoi, odată cu industrializarea în masă, a devenit și oportunist.
Istoria ne mai cere un pas, noi suntem urmatorul
Efectele publicității asupra psihicului uman sunt deosebit de pregnante. Publicitatea ne-a schimbat modul în care gândim orice și a afectat drastic silueta noastră ce a căpătat un trend gonflabil. Publicitatea are istoria și rostul ei într-o economie de piață.
Cortina de fler
Sunt sătul de toate vitregiile aduse de noii sau vechii guvernanți acestui oraș, de faptul că avem un mare aport la bugetul de stat, dar primim tot mai puțin, de faptul că majoritatea oamenilor aflați în funcții de conducere ignoră aspectul degradant al orașului nostru.
Cat inca suntem tineri
Din fericire trăim într-un oraș cu mulți tineri ce au multe idei semețe și multe inițiative. Datorită tinerilor și a celor care consideră că vârsta e doar un număr, am ajuns să fim un adevărat pol geografic ce oferă multe idei. Avem o ofertă mare de creativi, freelance sau cooptați de agenții de publicitate și asta e bine. Asta ne reprezintă viitorul și, din fericire, acest domeniu oferă spații vaste de exploatat.
Actiune de trezire in masa
Fără o amplă introducere, susțin că toate sursele și canalele de știri au devenit factori de a alerta cititorul, ascultătorul sau respectiv privitorul. Am devenit avizi de atenție și dornici de informații, cât mai multe, cât mai senzaționale, cât mai proaspete și revelatoare.
Gust si rafinament in vremea campaniei
Istoria civilizației noastre a fost brăzdată de multe evenimente cauzate de lideri ce au modificat în mod substanțial modul de promovare în fața electoratului. Iulius Cezar a fost primul lider ce a reușit să își pună propria imagine pe monedă în întreg imperiul. A trimis un mesaj puternic și clar tuturor contracandidaților și celor pe care îi guverna, majoritatea neștiutori de carte. A luat locul altor lideri și s-a promovat prin artă, prin arginți și marmură, pentru a dobândi mai multă putere și influența pe trei continente.
Actul de a darui si gesturile mostenite
Obiceiul de a oferi daruri datează din cele mai vechi timpuri, chiar împărații romani primeau cadouri la încoronarea lor din partea senatului și a poporului. Atențiile constau în obiecte prețioase, unicate și de mare valoare.
Rostul satului banatean
Absorbiți de zona urbană în care coabităm și ne desfășurăm activitățile zilnice, parcă am uitat de frumusețea și liniștea satelor din împrejurimi, a satelor bănățene. Cu drumurile mereu în construcție și mentalități greu schimbate de timp, satele rezistă.
Aquatim – traditie si culori
Am avut prilejul și onoarea să concepem o nouă imagine pentru cea mai veche societate de apă și canal din vestul țării. Simbol și componentă de bază a urbei de pe Bega, fiind parte primordială a cotidianului, Aquatim își desfășoară neîntrerupt activitatea de 100 de ani în slujba cetățenilor.
Strasnicul superlativ al publicitatii
Suntem o echipă mică de oameni foarte dârzi și talentaţi, nimic mai mult. Un grup pestriț și foarte bine structurat de publicitari. Făuritori de imagine, de brand și identitate.