La o lună de când anunța nu poate găsi niciun panou publicitar liber la Cluj, pentru a se promova, Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” primește cadou două astfel de locuri de afișaj. Acestea vin din partea Fundaţiei 360° și sunt ale Timișoarei până în octombrie.
Pe 11 iulie, Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, anunța că nu s-a reușit închirierea nici măcar a unui singur centimetru pătrat în Cluj-Napoca, pentru promovarea candidaturii orașului de pe Bega. S-a decis, în schimb, promovarea prin afișe și pe panouri outdoor din Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. Costurile acestei campanii ajung la 400.000 de lei.
Între timp, au reușit alții ce n-a reușit asociația. Fundaţia 360°, de altfel membru al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, face cadou oraşului două panouri de afişaj în Cluj-Napoca. Până în 8 octombrie, aici vor fi promovate acţiuni culturale majore pentru Timișoara. Primele panouri prezintă două importante evenimente culturale din această toamnă: festivalul Plai, ajuns la ediția a opta, și Futuro Textiles, acţiune organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului.
Seria interminabilă de înfrângeri pentru prim-divizionara de fotbal feminin Politehnica Timişoara continuă. Cum la echipă…
CSC Dumbrăviţa a pierdut meciul disputat azi, la Mioveni, cu FC Argeș, în penultima etapă…
Cartierul Tipografilor continuă să rămână surpriza imobiliară a Timișoarei. Prețurile cerute pentru locuințele de aici…
Orașul Buziaș dorește introducerea transportului în comun în localitate, dar și în localitățile din jur.…
Capital Top 100 Manageri reprezintă rezultatul analizei desfășurate la nivel național, privind rezultatele manageriale notabile și…
Vinerea Mare reprezintă pentru creștinii ortodocși ziua când a fost răstignit pe cruce Fiul lui…