La o lună de când anunța nu poate găsi niciun panou publicitar liber la Cluj, pentru a se promova, Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” primește cadou două astfel de locuri de afișaj. Acestea vin din partea Fundaţiei 360° și sunt ale Timișoarei până în octombrie.
Pe 11 iulie, Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, anunța că nu s-a reușit închirierea nici măcar a unui singur centimetru pătrat în Cluj-Napoca, pentru promovarea candidaturii orașului de pe Bega. S-a decis, în schimb, promovarea prin afișe și pe panouri outdoor din Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. Costurile acestei campanii ajung la 400.000 de lei.
Între timp, au reușit alții ce n-a reușit asociația. Fundaţia 360°, de altfel membru al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, face cadou oraşului două panouri de afişaj în Cluj-Napoca. Până în 8 octombrie, aici vor fi promovate acţiuni culturale majore pentru Timișoara. Primele panouri prezintă două importante evenimente culturale din această toamnă: festivalul Plai, ajuns la ediția a opta, și Futuro Textiles, acţiune organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului.
Astăzi, în plenul Consiliului Local va intra din nou în dezbatere proiectul privind stabilirea impozitelor…
Cum va schimba Inteligența Artificială business-urile și societățile în care trăim, avantajele României, la nivel…
Municipiul Timișoara își propune să negocieze achiziționarea acțiunilor private ale Aeroportului „Traian Vuia”, respectiv pachetul…
Societatea Piețe S.A. Timișoara anunţă că vine în sprijinul producătorilor și timișorenilor în perioada sărbătorilor…
Marcel Ciolacu a anunțat joi că PSD se retrage “cu demnitate” din coaliție, dar va…
Fondurile europene, mai ales cele accesate de Aquatim, au ajutat enorm la implementarea de proiecte…