La o lună de când anunța nu poate găsi niciun panou publicitar liber la Cluj, pentru a se promova, Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” primește cadou două astfel de locuri de afișaj. Acestea vin din partea Fundaţiei 360° și sunt ale Timișoarei până în octombrie.
Pe 11 iulie, Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, anunța că nu s-a reușit închirierea nici măcar a unui singur centimetru pătrat în Cluj-Napoca, pentru promovarea candidaturii orașului de pe Bega. S-a decis, în schimb, promovarea prin afișe și pe panouri outdoor din Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. Costurile acestei campanii ajung la 400.000 de lei.
Între timp, au reușit alții ce n-a reușit asociația. Fundaţia 360°, de altfel membru al Asociaţiei „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”, face cadou oraşului două panouri de afişaj în Cluj-Napoca. Până în 8 octombrie, aici vor fi promovate acţiuni culturale majore pentru Timișoara. Primele panouri prezintă două importante evenimente culturale din această toamnă: festivalul Plai, ajuns la ediția a opta, și Futuro Textiles, acţiune organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului.
Comentarii prin facebook