Categories: SocialUltima ora

„Îngerii galbeni” cad la pace cu timisorenii abuzati

De la începutul anului, „Îngerii galbeni” au fost reclamați de mai multe ori la Inspectoratul Judeţean de Poliţie și la Protecţia Consumatorului, iar mai nou o plângere a fost înregistrată şi la Garda Financiară. Firma a fost amendată de câteva ori anul trecut, dar, în 2013, „Îngerii galbeni” au găsit o modalitate să scape de sancțiuni. Oricum, legea nu mai permite OPC, de exemplu, să sancționeze intervențiile nocturne.

Modul în care „Îngerii galbeni” acţionează în parcarea magazinului Pofi din Calea Şagului, pentru a smulge câteva sute de lei, este mult peste limita legii. Zece timişoreni au făcut, de la începutul anului, plângeri la poliţie, după ce au fost trataţi mizerabil de angajaţii firmei de tractări şi remorcări auto. Alţi șapte timişoreni au sesizat Protecţia Consumatorului. Ultimul incident înregistrat în parcarea magazinului Profi a depăşit orice imaginaţie. O tânără a fost sechestrată în maşină pentru că s-a oprit câteva minute în parcare după ora de închidere a magazinului. Oficial, toate cele zece plângeri înregistrate la poliţie sunt în cercetare.

Nu acelaşi lucru se întâmplă cu reclamaţiile depuse la OPC. Cinci plângeri au fost clasate, după ce „Îngerii galbeni” s-au înţeles cu reclamanții. În ultimul an, firma de tractare a fost totuși amendată de mai multe ori de OPC. „Acum aproximativ un an au început problemele cu cei de la «Îngerii galbeni» şi au început să vină reclamaţii. Atunci le-am soluţionat favorabil, iar firma a primit mai multe amenzi pentru că nu informa șoferii despre posibila ridicare a maşinilor din parcarea magazinului Profi. De când au început să ridice maşinile noaptea, legislaţia nu ne mai permite să intervenim, dar au fost în continuare făcute reclamaţii”, ne-a declarat, din concediu, Flavius Nicoară, directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Timiş.

Directorul adjunct al OPC Timiş, Mihaela Ignat, susţine că sunt în cercetare, la acest moment, sunt doar două reclamaţii. „De la începutul anului au fost înregistrate șapte plângeri. În cinci cazuri, firma s-a înţeles cu aceia care au reclamat-o. Acestea au fost soluţionate pe cale amiabilă. Celelalte două sunt în cercetare”, ne-a spus Mihaela Ignat.

Share
Published by
Mihai Oancea

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

7 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

10 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

12 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

13 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

13 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

14 ore ago