Daca nu vor sa stea ore in sir in masini, soferii sunt rugati sa-si caute singuri traseele / FOTO

Traficul în Timișoara, și așa aglomerat, a devenit insuportabil. Pe distanțe care pot fi parcurse pe jos în cel mult 10-15 minute, șoferilor le trebuie acum chiar și trei sferturi de ceas. Totul, din cauza șantierelor și a restricțiilor de circulație, care fac ca traversarea orașului să fie un adevărat test al nervilor.

În urmă cu o săptămână a fost închisă varianta ocolitoare de la subpasajul Michelangelo. Traseul va fi interzis șoferilor pentru următoarele opt săptămâni. Vestea bună este că, la redeschidere, se va circula normal, pe câte două benzi pe sens, șoseaua de pe ruta nord-sud fiind cea definitivă. Vestea proastă este că, pe perioada închiderii, variantele ocolitoare oferite de municipalitate nu fac față, astfel că se formează cozi interminabile. De marți au intrat în vigoare și restricțiile de trafic pe strada Ștefan cel Mare, unde vor fi reabilitate liniile de tren, dar și șoseaua. Aici, circulația mașinilor va fi restricționată timp de nouă luni, iar cea a tramvaielor va fi suspendată, pe tronsonul Piața Traian – Banatul.

Efectele acestor restricții se fac deja simțite. Zona centrală a orașului, ruta dintre Banca Națională și primărie, de exemplu, a fost blocată marți seară. Unii șoferi care au plecat dinspre Piața Unirii au avut nevoie și de 40 de minute pentru a ajunge la catedrală. Oamenii sunt fie resemnați, fie revoltați. „La primărie se lucrează fără cap. Cum să închizi circulația așa, pe rute importante, în aceeași parte a orașului? Poate ne explică vreun specialist de acolo ce trebuie să facem dacă vrem să mergem de la prefectură la spitalul județean, de exemplu. Și să nu facem o oră, cum am făcut eu de dimineață”, ne-a spus unul dintre șoferii încolonați pe Bd. Brătianu. Primarul Nicolae Robu nu are soluții. „Problema este că nu avem trasee alternative, în afară de ceea ce am oferit deja. Îi îndemn pe cetățeni să-și identifice traseele cele mai potrivite în oraș, în funcție de țintele pe care le au”, spune edilul. Luni, acesta le cerea polițiștilor de la Rutieră să nu mai iasă în trafic, pentru a dirija mașinile, deoarece efectul produs pe teren este exact pe dos decât cel preconizat.

Invalid Displayed Gallery

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Emoţii mari pentru o familie din Lovrin, care de sărbători puteau rămâne fără casă din cauza unui incendiu

Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…

22 de minute ago

Oprit în trafic înainte de a produce nenorociri! Beat „mort” şi fără permis, cu tupeu la volan

„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…

O oră ago

Culmea prostiei? Să furi o maşină, să nu ai permis şi să mai faci şi accident

Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…

2 ore ago

CCIA Timiș lansează două cursuri gatuite de profesionalizare a angajaților

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…

2 ore ago

Lista proiectelor de pe lista suplimentarelor e prea stufoasă. O consilieră locală de la AUR vrea limitarea acestei proceduri

Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…

2 ore ago

Vremea rece a scos la lucru utilajele de deszăpezire pe drumurile naționale și autostrăzile din vestul României/VIDEO

În cursul nopții, pe drumurile naționale și autostrăzile din zona de vest s-a acționat și…

3 ore ago