Daca nu vor sa stea ore in sir in masini, soferii sunt rugati sa-si caute singuri traseele / FOTO

Traficul în Timișoara, și așa aglomerat, a devenit insuportabil. Pe distanțe care pot fi parcurse pe jos în cel mult 10-15 minute, șoferilor le trebuie acum chiar și trei sferturi de ceas. Totul, din cauza șantierelor și a restricțiilor de circulație, care fac ca traversarea orașului să fie un adevărat test al nervilor.

În urmă cu o săptămână a fost închisă varianta ocolitoare de la subpasajul Michelangelo. Traseul va fi interzis șoferilor pentru următoarele opt săptămâni. Vestea bună este că, la redeschidere, se va circula normal, pe câte două benzi pe sens, șoseaua de pe ruta nord-sud fiind cea definitivă. Vestea proastă este că, pe perioada închiderii, variantele ocolitoare oferite de municipalitate nu fac față, astfel că se formează cozi interminabile. De marți au intrat în vigoare și restricțiile de trafic pe strada Ștefan cel Mare, unde vor fi reabilitate liniile de tren, dar și șoseaua. Aici, circulația mașinilor va fi restricționată timp de nouă luni, iar cea a tramvaielor va fi suspendată, pe tronsonul Piața Traian – Banatul.

Efectele acestor restricții se fac deja simțite. Zona centrală a orașului, ruta dintre Banca Națională și primărie, de exemplu, a fost blocată marți seară. Unii șoferi care au plecat dinspre Piața Unirii au avut nevoie și de 40 de minute pentru a ajunge la catedrală. Oamenii sunt fie resemnați, fie revoltați. „La primărie se lucrează fără cap. Cum să închizi circulația așa, pe rute importante, în aceeași parte a orașului? Poate ne explică vreun specialist de acolo ce trebuie să facem dacă vrem să mergem de la prefectură la spitalul județean, de exemplu. Și să nu facem o oră, cum am făcut eu de dimineață”, ne-a spus unul dintre șoferii încolonați pe Bd. Brătianu. Primarul Nicolae Robu nu are soluții. „Problema este că nu avem trasee alternative, în afară de ceea ce am oferit deja. Îi îndemn pe cetățeni să-și identifice traseele cele mai potrivite în oraș, în funcție de țintele pe care le au”, spune edilul. Luni, acesta le cerea polițiștilor de la Rutieră să nu mai iasă în trafic, pentru a dirija mașinile, deoarece efectul produs pe teren este exact pe dos decât cel preconizat.

Invalid Displayed Gallery

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Cinci infracţiuni dintr-o lovitură! Recordul de nedorit al unui tânăr certat cu bunul simţ şi legea

Sâmbătă seara, polițiștii Biroului Rutier Timișoara au fost sesizati prin apel 112, în jurul orei…

2 ore ago

Lucrările la Centura Sud au depășit pragul de 80 la sută din total/Foto

Luna iulie ca termen pentru finalizarea lucrărilor la Centura Sud de ocolire a Timișoarei va…

6 ore ago

A fost demarată licitația pentru noul pod de la Tapia

Administrația județeană a lansat, în sfârșit, licitația pentru realizarea unui nou pod peste canalul existent…

7 ore ago

Se lucrează la reabilitarea și dublarea căii ferate dintre Lugoj și Timișoara

Lucrările la mult așteptata reabilitare a căii ferate dintre Caransebeș și Arad, care include și…

7 ore ago

Mutare surprinzătoare la Prefectura Timiş. Subprefectul Ovidiu Drăgănescu va fi schimbat cu Sorina Ciurlea, şefa femeilor PNL

Potrivit unor surse din PNL, Ovidiu Drăgănecu va fi demis din funcţia de subprefect, în…

8 ore ago

Ghiroda, victorie importantă la Filiaşi. Poli pierde acasă cu Bihorul

Liga 3 a ajuns la runda a 5-a din play-off şi play-out. Ghiroda continuă să…

8 ore ago