Daca nu vor sa stea ore in sir in masini, soferii sunt rugati sa-si caute singuri traseele / FOTO

Traficul în Timișoara, și așa aglomerat, a devenit insuportabil. Pe distanțe care pot fi parcurse pe jos în cel mult 10-15 minute, șoferilor le trebuie acum chiar și trei sferturi de ceas. Totul, din cauza șantierelor și a restricțiilor de circulație, care fac ca traversarea orașului să fie un adevărat test al nervilor.

În urmă cu o săptămână a fost închisă varianta ocolitoare de la subpasajul Michelangelo. Traseul va fi interzis șoferilor pentru următoarele opt săptămâni. Vestea bună este că, la redeschidere, se va circula normal, pe câte două benzi pe sens, șoseaua de pe ruta nord-sud fiind cea definitivă. Vestea proastă este că, pe perioada închiderii, variantele ocolitoare oferite de municipalitate nu fac față, astfel că se formează cozi interminabile. De marți au intrat în vigoare și restricțiile de trafic pe strada Ștefan cel Mare, unde vor fi reabilitate liniile de tren, dar și șoseaua. Aici, circulația mașinilor va fi restricționată timp de nouă luni, iar cea a tramvaielor va fi suspendată, pe tronsonul Piața Traian – Banatul.

Efectele acestor restricții se fac deja simțite. Zona centrală a orașului, ruta dintre Banca Națională și primărie, de exemplu, a fost blocată marți seară. Unii șoferi care au plecat dinspre Piața Unirii au avut nevoie și de 40 de minute pentru a ajunge la catedrală. Oamenii sunt fie resemnați, fie revoltați. „La primărie se lucrează fără cap. Cum să închizi circulația așa, pe rute importante, în aceeași parte a orașului? Poate ne explică vreun specialist de acolo ce trebuie să facem dacă vrem să mergem de la prefectură la spitalul județean, de exemplu. Și să nu facem o oră, cum am făcut eu de dimineață”, ne-a spus unul dintre șoferii încolonați pe Bd. Brătianu. Primarul Nicolae Robu nu are soluții. „Problema este că nu avem trasee alternative, în afară de ceea ce am oferit deja. Îi îndemn pe cetățeni să-și identifice traseele cele mai potrivite în oraș, în funcție de țintele pe care le au”, spune edilul. Luni, acesta le cerea polițiștilor de la Rutieră să nu mai iasă în trafic, pentru a dirija mașinile, deoarece efectul produs pe teren este exact pe dos decât cel preconizat.

Invalid Displayed Gallery

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Dumbrăvița are nevoie de puncte în meciul cu Șelimbăr

Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…

4 minute ago

Vântul face victime în Timișoara! Tânăr rănit în timp ce încerca să dea o mână de ajutor

Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…

17 minute ago

Menajeria infracţională de AUR. După un bătăuş de copii la Buziaş, un ales local violator la Giarmata

Nu doar la nivel naţional George Simion se bucură de susţinerea unor infractori, foşti sau…

2 ore ago

AIM School, noua școală de muzică în Iulius Town, organizează trei seri de master class. Printre invitați, Radu Pieloiu, toboșarul de la Subcarpați

În Iulius Town s-a inaugurat o școală dedicată pasionaților de muzică, celor care își doresc…

2 ore ago

Elena Lasconi – Singura opțiune de încredere pentru o România pentru toți

În contextul actual al alegerilor prezidențiale, votul pentru Elena Lasconi din primul tur este mai…

3 ore ago

Programul de lucrări al SDM în ziua de 22 noiembrie 2024

Pentru data de 22.11.2024, toate lucrările vor fi sistate din cauza condițiilor meteo nefavorabile. Se…

3 ore ago