O nouă zi, o nouă țeapă din partea FlyRomania. Nici atunci când turiștii întreabă din timp dacă zborurile sunt anulate nu reușesc să afle un răspuns concret. Este și cazul lui Cristian Cazan, alt timișorean care s-a trezit cu vacanța ruinată. Între timp, Ovidiu Tender spune că n-are nicio legătură cu această companie.
Pe 17 mai, Cristian Cazan a cumpărat bilete dus-întors, pentru două persoane, pe ruta Timișoara-Verona și retur, pentru care a plătit 573 lei. Căutând pe rețelele de socializare păreri ale celor care au apelat la serviciile FlyRomania, Cristian Cazan a aflat însă că există numeroase zboruri anulate. A decis să contacteze compania, pentru a întreba dacă există riscul ca zborurile la care avea bilete să fie anulate, dar a fost asigurat, în repetate rânduri, că nu. Mai mult, i s-a spus că va exista opțiunea de rerutare. Cu patru zile înainte de plecare însă, Cazan a primit un e-mail în care i se spunea că zborurile au fost anulate, fără opțiune de rerutare. „M-au sunat că al doilea avion nu va pleca, dar nu au avut nicio intenție de rerutare. Singura variantă era cea de returnare a banilor plătiți pe bilete. I-am rugat să îmi ofere rerutare, pentru că aveam rezervări plătite, dar nu mi-au oferit așa ceva, deși regulamentul îi obligă. Din fericire, am reușit să anulez o parte din rezervări”, ne-a declarat bărbatul.
Dacă tot nu i-a oferit un alt zbor, FlyRomania i-a transmis că își va primi banii înapoi, însă asta nu s-a întâmplat. „Nu există niciun contact posibil, niciun număr de telefon. Am fost sunat cu număr necunoscut. Dacă m-au sunat și nu am putut să răspund, nici măcar nu aveam pe cine să sun înapoi”, spune Cristian Cazan. Bărbatul a insistat și le-a trimis reprezentanților firmei documentele pentru returnarea banilor și pentru compensație, dar n-a reușit să afle decât că documentele au fost recepționate. Ajuns la capătul răbdărilor, omul se gândește să apeleze în instanță. „Dacă nu voi primi banii pe bilete și pe contestații, conform cererii și plângerii pe care le-am depus, o să-i dau în judecată. Ar trebui să primesc în jur de 1.100 de euro pentru bilete și contestații”, ne-a mai declarat păgubitul.
Sute de oameni au relatat, în ultimele săptămâni, pe Facebook, situații similare. Cazul lui Cristian Cazan e totuși fericit, pentru că omul măcar n-a ajuns la aeroport, cu bagajele făcute, așa cum a pățit Mircea Opriș, un alt timișorean. Acesta s-a prezentat cu familia gata de plecare și a aflat că… avionul nu zboară. Deși la momentul lansării, s-a spus foarte clar „compania FlyRomania, controlată de omul de afaceri Ovidiu Tender”, iar acesta a dat și declarații, despre cât de mult se bucură că poate oferi servicii aeriene „la preț de tren”, acum, afaceristul e nemulțumit. „Vreau să mă refer la acuzațiile care mi se aduc ca acționar al FlyRomania, lucru complet neadevărat ușor de verificat la Registrul Comerțului. Sânt întradevăr (sic – n.r.) acționar majoritar la compania aviatică Ten Airways (…) noi punem la dispoziția clienților aeronava, echipajul, maintenanța (!!-n.r.) și asigurarea întreaga activitate comercială fiind a clientului”, a scris Tender, pe Facebook. Între timp, FlyRomania și-a schimbat pe șest sediul din București.
Un bărbat a condus un autoturism dinspre strada Oloșagului din municipiul Lugoj înspre localitatea Știuca,…
DRDP Timişoara a lansat astăzi pe SEAP procedura "Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de…
În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…
Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…
Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…