Poli Timişoara suferă cumplit când vine vorba despre marketing şi promovarea echipei. Dacă oâpână în vara acestui an clubul nu a excelat deloc la aceste capitole, de câteva luni se evidenţiază prin scandaluri cu iz dâmboviţean, acţiunile de marketing fiind mult prea diluate pentru a însemna ceva. Personajul care târăşte clubul timişorean în tot felul de scandaluri care nu au nicio legătură cu promovarea echipei sau cu marketingul poartă numele Radu Birlică, managerul de marketing al celor de la Poli.
Radu Birlică nu este angajat al clubului timişorean, ci colaborator, dar asta nu-l împiedică să provoace scandaluri mediatice prin declaraţii oficiale. Din arsenalul bucureşteanului nu lipseşte nici şantajul. La începutul acestei luni, Birlică ameninţa în presa de scandal că va întrerupe colaborarea cu Poli Timişoara din motive puerile, vizată fiind conducerea clubului, cu Liviu Anton în frunte. Şantajul a fost dublat şi de minciună. Colaboratorul lui Poli a lăsat de înţeles că Poli va primi din partea lanţului de hipermarketuri în jur de 100.000 de euro, după ce va semna luna aceasta contractul care va fi scadent la finalul sezonului. În realitate, spun surse din cadrul clubului, Poli va primi până la finalul sezonului sub 50 de mii de euro, sumă din care clubul va primi diverse produse şi bani. Din totalul de 50.000 de euro Birlică va primi, conform înţelegerii, 20%, adică 10.000 de euro. Asta în condiţiile în care lanţul de supermarketuri nu a venit la Timişoara prin Birlică! Situaţia este aceiaşi şi în privinţa unei firme producătoare de vinuri din România. Contractul este în valoare de 40.000 de euro, dar din această sumă se scad 10.000 de euro pentru care Poli primeşte vin. Din cei 40.000 de euro se scad în total 18.000 de euro, alţi 8.000 de euro însemnând comisionul lui Birlică.
De parcă neîmplinirile conducerii clubului timişorean nu ar fi fost destule, din această vară au apărut noi şicane care poartă amprenta lui Radu Birlică. În doar câteva luni, Birlică a reuşit să intre în conflict cu cei mai mulţi dintre angajaţii clubului, dar în special cu conducerea. De la replici acide s-a ajuns chiar la ameninţări la adresa unor angajaţi şi oficiali polişti ale celui care ar trebui să aibă grija marketingului în club, nu să se comporte de parcă ar fi stăpân. Mai mult, de când colaborarea cu Birlică, Poli a şi pierdut câţiva sponsori mai vechi, între aceştia şi o firmă cunoscută de calculatoare din Timişoara.
Radu Birlică spune că este mare specialist în marketing. Dacă e aşa, ne întrebăm cum de nu a performat în acest domeniu la Dinamo Bucureşti, Universitatea Cluj, Rapid Bucureşti sau Ceahlăul Piatra Neamţ. Concordia Chiajna este singurul club în care a activat o perioadă mai îndelungată. Numele acestuia este legat ombilical de o firmă de băuturi spirtoase care şi-a făcut reclamă mincionoasă pe spatele celor mai multe echipe pe la care a activat şi Radu Birlică. Când vorbim despre marketing la Poli, totul se rezumă la Radu Birlică, personaj care se promovează pe unde apucă, dar în detrimentul clubului pentru care ar trebui să presteze.
O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…
Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…
Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…
Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…
Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…