Proaspăt inaugurat, Iulius Town a atras în una dintre noile clădiri de birouri o nouă companie cu nume cunoscut pe plan european. Plan.Net Technology, parte a Plan.Net – cea mai mare agenţie digitală independentă din Europa, s-a relocat, de curând, în clădirea de birouri United Business Center 3 (UBC 3), din proiectul mixt Iulius Town.…
Academia Europeana de Marketing se intruneste in conferinta la Universitatea de Vest Timisoara
Cei mai buni specialişti în domeniul marketingului se întâlnesc la Timişoara, la o conferință regională. Evenimentul are loc la Universitatea de Vest și sunt 62 de profesori și cercetători în domeniu aşteptaţi să ia parte la acţiune.
„Ne mintim singuri, fratilor”
„Probabil că mulți nu vor fi de acord cu mine, dar simt nevoia să o spun. Stadionul Dan Păltinișanu, lăsând la o parte toate patetismele legate de anii trecuți, NU (mai) este casa noastră. Ne mințim singuri, fraților. Dacă vom continua să jucăm acolo, vom merge numai în jos, din toate punctele de vedere.”
Radu Birlica, marketing inexistent si scandal pe bani puţini adusi la Poli Timisoara
Poli Timişoara suferă cumplit când vine vorba despre marketing şi promovarea echipei. Dacă oâpână în vara acestui an clubul nu a excelat deloc la aceste capitole, de câteva luni se evidenţiază prin scandaluri cu iz dâmboviţean, acţiunile de marketing fiind mult prea diluate pentru a însemna ceva. Personajul care târăşte clubul timişorean în tot felul de scandaluri care nu au nicio legătură cu promovarea echipei sau cu marketingul poartă numele Radu Birlică, managerul de marketing al celor de la Poli.
Un fost dinamovist se ocupa de strategia de promovare la Poli
Poli nu încheie contracte doar cu jucători de fotbal. Clubul recent promovat în Liga I vrea să lucreze la imagine, capitol lăsat de izbelişte în ultimii trei ani. Soluţia oficialilor de la Poli este Radu Birlică, noul manager de marketing al clubului.
Tricouri cu Nelu Furtado n-aveti?
Prin toate țările cu fotbal performant, cluburile își scot o bună bucată a bugetului anual din comerțul reciproc avantajos pe relația cu tifoseria. Bănuiesc că Real și-a scos deja multele milioane cheltuite cu aducerea lui Ronaldo, la fel și Barca cu Messi, din vinderea de tricouri. Fularele, vuvuzelele, brelocuri, șepci, pălării, șorturi, brichete și câte alte nimicuri din astea sunt vândute și în România la tot stelistul care de mic visează s-ajungă odată și-odată mare aurolac.
Astazi, despre marketing
Din experiența mea acerbă de consumator consider că am o opinie demnă de a fi împărtășită cu voi. Simplist, marketingul reprezintă „arta și știința de a vinde”. Implicit, dacă nu vinzi nu exiști. Indiferent de domeniul de activitate, ai cu siguranță ceva de oferit pentru a îți susține afacerea, pentru a avea profit. Căci despre…
Curios vizavi de brandING
Fără pic de stupoare, aș dori să vă informez că termenul de branding provine din zootehnie, de la fermierii care își însemnau vitele pentru a le deosebi de ale celorlalți. Acțiunea se făcea cu un fier roșu încins și reprezenta monograma proprietarului. Secole mai târziu monogramele au devenit etichete, nume și, ulterior, corporații, deci branduri.
„Portarul marketing” se intoarce cu coada intre picioare la Poli
Eduard Pap, internaţionalul Under 21 de la Jimbolia, ar putea intra în Cartea Recordurilor drept cel mai transferat fotbalist. La nici 19 ani, Pap a fost transferat în ultima perioadă de la Steaua la Poli, de la Poli la FC Vaslui, de la FC Koln la Borussia Dortmund, de la Bologna la RKC Waalwijk. În cele din urmă, respins de toate echipele, tânărul portar a poposit din nou în curtea lui Poli.