Doar câteva luni mai au de așteptat timișorenii până la deschiderea celui de-al doilea mall! Shopping City Timișoara își va primi clienții din această primăvară, iar investitorii au anunțat primele branduri pe care le vom putea regăsi în centrul comercial din Calea Șagului.
Fondul de investiții NEPI deschide, în această primăvară, a doua fază de dezvoltare a celui mai nou mall din orașul de pe Bega. Timișoara Shopping City, Mall-ul, situat în Calea Șagului, va avea o suprafață închiriabilă de circa 80.000 de metri pătraţi, dar în primă fază vor fi construiţi 55.900 de metri pătraţi. Investiţia în acest centru comercial se ridică la circa 81 de milioane de euro. În luna noiembrie 2015 au fost deschise hypermarketul Carrefour și magazinele adiacente. Acum, investitorii anunță primele branduri pe care le vor putea găsi timișorenii în noul centru comercial. Este vorba despre magazinele grupului Inditex: Zara, Bershka, Stradivarius și Pull&Bear, dar și cea de-a doua cafenea Starbucks. La Timișoara Shopping City va fi deschis, de asemenea, un cinematograf cu 14 săli digitale performante, dintre care una dotată cu tehnologie 4Dx. Cu o capacitate totală de 2.400 de locuri noul cinematograf va fi cel mai mare multiplex din afara Bucureștiului. Urmează să fie amenajate un loc de joacă pentru copii, un nou centru de fitness și o zonă de restaurante, cu oferte pentru toate gusturile.
O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…
Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…
Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…
Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…
Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…
Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…