La Primăria Timişoara, ultima zi de lucru cu publicul din acest an va fi, în multe departamente, vineri, 16 decembrie. Funcționarii vor reveni la ghișee în 9 ianuarie 2017. Până atunci, ei vor avea activități de final de an: arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte sau revizii ale sistemelor informatice.
Timișorenii care au treabă la primărie în acest final de an trebuie să-și programeze cu atenție vizitele pe CD Loga 1. Multe dintre departamente nu vor mai lucru cu publicul decât până vineri, 16 decembrie 2016, programul urmând să fie reluat luni, 9 ianuarie 2017. Iată care va fi programul la primărie:
Nu vor lucra deloc cu publicul în perioada 16 decembrie 2016 – 9 ianuarie 2017 Compartimentul Administrare Fond Funciar, Serviciul Autoritatea Tutelară și Directia Urbanism. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară va avea ultima zi de lucru cu publicul în 20 decembrie 2016. Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu 19 decembrie 2016. Casieria pentru activitatea de pompe funebre şi coşerit, aflată pe Bd. 3 August 1919, nr. 17, va funcţiona după următorul program: 19-23 decembrie, 27-29 decembrie și 3-6 ianuarie, orele 8,30 – 11. În intervalele 24-26 decembrie, respectiv 30 decembrie 2 ianuarie, casieria va fi închisă.
Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, aflat la camera 12, îşi va suspenda programul cu publicul în 19 decembrie şi îl va relua în 9 ianuarie 2017. Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16 decembrie 2016 – 11 ianuarie 2017, după următorul program: de luni până vineri, orele 10-18, și sâmbătă, orele 10-14. În 24 și 31 decembrie, centrul va fi deschis între orele 10 și 14. În 25 şi 26 decembrie, dar și în 1 şi 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat. Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul: Serviciul de Evidenţă a Persoanelor – conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere); la Serviciul de Stare Civilă, din 19 decembrie vor funcționa, după programul existent, Biroul Înregistrări Naşteri, respectiv Biroul Înregistrări Decese. Acesta din urmă va fi deschis și în zilele declarate libere – 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017 – între orele 10 și 12. Ultima zi în care vor fi oficiate căsătorii în acest an este 23 decembrie.
Și la Direcţia Fiscală ultima zi de program cu publicul va fi 16 decembrie, cu următoarele excepţii: Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale; serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 16 decembrie, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată în 9 ianuarie.
De la 1 ianuarie, Aquatim va prelua activitatea de apă și canal și de la…
Multă lume s-a întrebat de ce joacă britanicii fotbal de Crăciun, când la ei se…
Vremea se răcește ușor și se menține posomorâtă. Izolat vor cădea precipitații, la început sub…
Iubiți frați întru Hristos, Preacucernici Părinți, Dragi credincioși, Cu harul Bunului Dumnezeu am ajuns la…
Scrisoare pastorală la sărbătoarea Nașterii Domnului 2024 Iubiți Frați și Surori în Cristos, De Crăciun…
„Ordonanța trenuleț” este un produs al guvernelor care avea rolul să ascundă neputința acestora. Iar…