Noua organigramă a Primăriei Timișoara, considerată urgență imediat după alegerile locale, bate încă pasul pe loc. Ea ar putea fi adoptată în viitorul plen, dacă primește aviz de la ANFP, însă până atunci mai trebuie trimisă la agenție! Oricum, concursuri pentru posturile de conducere nu vor fi organizate prea curând, pentru că primarul Nicolae Robu spune că a greșit în abordarea problemei.
În iunie 2016, imediat după ce a câștigat al doilea mandat de primar, Nicolae Robu emitea o notă internă prin care le cerea viceprimarului, city managerului și șefilor de direcții să facă propuneri legate de structurile pe care le coordonau, în vederea realizării unei noi organigrame. De la jumătatea lunii iunie 2016, organigrama n-a reușit să treacă de Serviciul Resurse Umane al PMT. „Rodica Aurelian (șeful de la SRU – n.r.) are termen în această săptămână să mi-o predea. E primul termen ferm. Are termen să o finalizeze, pentru ca săptămâna viitoare să o trimitem la ANFP. Să nu credeţi că s-a lucrat tot la organigramă, nu a fost o preocupare prioritară pentru noi”, declara, la jumătatea lunii ianuarie 2017, primarul Nicolae Robu. De-acum celebra organigramă nu a plecat încă de pe CD Loga 1. Ba mai mult, e tot la Resurse Umane! „Organigramă vom avea la următoarea ședință de consiliu, dacă primim aviz de la ANFP. Nu e trimisă încă, am convenit toate mișcările de trupe, dar Rodica Aurelian a plecat în concediu. Se întoarce luni (27 februarie – n.r.), când îmi va prezenta forma cu oameni, nu numai cu structuri, și o vom trimite pentru avizare”, susține Robu.
Edilul pare să se fi răzgândit și în ceea ce privește concursurile pentru posturile de șefi de direcții în Primăria Timișoara. Nu au directori „plini”, în acest moment, Direcția de Dezvoltare și Direcția de Patrimoniu. În funcția de secretar al primăriei se află, tot cu numire, Simona Drăgoi, care i-a luat locul lui Ioan Cojocari, iar Sorin Ciurariu, șeful Direcției de Urbanism, ocupă, tot cu numire, funcția de arhitect-șef. „Nu mă înghesui să organizez concursuri pentru șefi de direcții, probabil pentru niciuna dintre funcțiile de pe care au plecat oameni. Una dintre greșelile pe care le-am făcut a fost să titularizez oameni pe aceste funcții importante. Pot să stea oricât fără concurs, nu obligă legea la nimic, atâta doar că îți permite legea să numești pe cineva interimar șase luni pe an. În celelalte șase luni faci doar împuternicire pe responsabilități. Nu am motive să mă grăbesc să titularizez pe cineva”, a declarat Nicolae Robu. Primarul pare să adopte modelul Poliției Locale, unde Dorel Cojan este director fără concurs de trei ani.
Proiectul de reabilitare a Gării de Nord Timișoara a ajuns într-un nou stadiu, piațeta din…
Joi, 19 decembrie, în jurul orei 17:45, ISU Timiș a fost anunțat despre producerea unui…
Mult disputatul proiect al taxelor și impozitelor la nivel maxim permis de legislația fiscală, pentru…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - Timpark urează…
În contextul crizei politice actuale, Academia de Advocacy face un apel ferm către partidele politice…
Pe lângă Portalul Libertății, la 19 școli din oraș Primăria Timișoara a montat instalații luminoase…