Un website bine pus la punct, idei antreprenoriale bune şi seriozitate sunt câteva ingrediente principale pentru ca o firmă să aibă succes în domeniul comerţului online.
Asta au aflat miercuri firmele din judeţ, la un eveniment organizat la Timişoara de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură. Câteva zeci de firme au considerat interesant să participe la acţiune. „Dorim să informăm mediul de afaceri despre domeniul e-commerce, despre dezvoltarea acestui domeniu de activitate, precum și a start-up-urilor. CCIA Timiș are experiență în acest domeniu, pe un proiect transfrontalier România – Serbia, prin care am reușit să avem o platformă de vânzări online, intitulată «Made in Banat». Sunt în jur de 60 de companii interesate de acest eveniment”, a declarat Mihaela Tomescu, director economic al CCIA Timiș. Directorul local al DHL, una dintre cele mai mari companii din domeniul curieratului, a oferit la rândul său o serie de recomandări legate de acest tip de comerţ modern. „Pentru a-ți extinde afacerea online trebuie să te pregătești foarte bine, despre asta vorbim astăzi, un website bun, foarte targetat și considerăm că aici, la Timișoara, sunt mulți antreprenori cu afaceri pe care-i putem ajuta să ajungă la acele targeturi”, a precizat Daniel Kearvell.
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…
Vreme de toamnă în acest weekend, cu nori și ploi. Iarna se lasă așteptată și…
Acest text nu este despre sărăcie. Este despre bogăția care nu își face datoria. Despre…
Primăria și Consiliul Local Ghiroda, în parteneriat cu Asociația ProDatina, organizează sâmbătă, 13 decembrie 2025,…
Pe 6 decembrie întreaga creștinătate îl sărbătorește pe Sfântul Nicolae, unul dintre cei mai iubiţi…