Un website bine pus la punct, idei antreprenoriale bune şi seriozitate sunt câteva ingrediente principale pentru ca o firmă să aibă succes în domeniul comerţului online.
Asta au aflat miercuri firmele din judeţ, la un eveniment organizat la Timişoara de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură. Câteva zeci de firme au considerat interesant să participe la acţiune. „Dorim să informăm mediul de afaceri despre domeniul e-commerce, despre dezvoltarea acestui domeniu de activitate, precum și a start-up-urilor. CCIA Timiș are experiență în acest domeniu, pe un proiect transfrontalier România – Serbia, prin care am reușit să avem o platformă de vânzări online, intitulată «Made in Banat». Sunt în jur de 60 de companii interesate de acest eveniment”, a declarat Mihaela Tomescu, director economic al CCIA Timiș. Directorul local al DHL, una dintre cele mai mari companii din domeniul curieratului, a oferit la rândul său o serie de recomandări legate de acest tip de comerţ modern. „Pentru a-ți extinde afacerea online trebuie să te pregătești foarte bine, despre asta vorbim astăzi, un website bun, foarte targetat și considerăm că aici, la Timișoara, sunt mulți antreprenori cu afaceri pe care-i putem ajuta să ajungă la acele targeturi”, a precizat Daniel Kearvell.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…