Internetul reprezintă pentru cei mai mulți dintre români cea mai simplă cale de a rezolva lucrurile. Potrivit unei platforme de ordering din România, numărul românilor care comandă online mâncare este în continuă creștere. Doar anul trecut, față de 2017, numărul comenzilor a crescut cu 130%.
Cumva împotriva așteptărilor, cea mai aglomerată perioadă a anului trecut a fost ultimul trimestru al anului – lunile octombrie, noiembrie și decembrie. Pe primul loc în preferințele românilor conduce detașat restaurantul McDonald’s, iar topul comenzilor este condus de meniul Big Mac.
Conform datelor centarlizate oferite de foodpanda.ro, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile online de mâncare se ridică la 55 de lei. Timișorenii nu se află în topul celor care cheltuie cei mai mulți bani pe comenzile de mâncare făcute pe internet. Lideri la acest capitol sunt bucureștenii, cu o medie 70 de lei, fiind urmați de gălășeni – 61,30 lei, de cei din Sibiu – 60,85 de lei, de clujeni – 60 de lei și de constănțeni, 59,05 lei.
Cele mai multe plăți au fost făcute cash, în aproape 75% dintre cazuri. Pentru anul 2019 se estimează o nouă creștere a plăților online pe mâncare, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.
Afred Simonis e optimist și spune că obiectivul PSD, de a trece Marcel Ciolacu în…
TikTok-ul este aproape să câştige primul tur al alegerilor prezidenţiale! Sub radarul tuturor măsurătorilor sociologice,…
Potrivit numărătorii paralele făcute de USR Timiş la nivelul municipiului Timişoara, Elena Lasconi se situează…
Vestea accederii candidatei USR, Elena Lasconi în turul doi al alegerilor pentru desemnarea viitorului președinte…
Potrivit primelor rezultate de tip exit-poll, în turul II al alegerilor prezidenţiale se vor confrunta…
Secțiile de votare din Complexul Studențesc, dar și deja celebra (electoral) localitate Dobrești, acolo unde…