Internetul reprezintă pentru cei mai mulți dintre români cea mai simplă cale de a rezolva lucrurile. Potrivit unei platforme de ordering din România, numărul românilor care comandă online mâncare este în continuă creștere. Doar anul trecut, față de 2017, numărul comenzilor a crescut cu 130%.
Cumva împotriva așteptărilor, cea mai aglomerată perioadă a anului trecut a fost ultimul trimestru al anului – lunile octombrie, noiembrie și decembrie. Pe primul loc în preferințele românilor conduce detașat restaurantul McDonald’s, iar topul comenzilor este condus de meniul Big Mac.
Conform datelor centarlizate oferite de foodpanda.ro, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile online de mâncare se ridică la 55 de lei. Timișorenii nu se află în topul celor care cheltuie cei mai mulți bani pe comenzile de mâncare făcute pe internet. Lideri la acest capitol sunt bucureștenii, cu o medie 70 de lei, fiind urmați de gălășeni – 61,30 lei, de cei din Sibiu – 60,85 de lei, de clujeni – 60 de lei și de constănțeni, 59,05 lei.
Cele mai multe plăți au fost făcute cash, în aproape 75% dintre cazuri. Pentru anul 2019 se estimează o nouă creștere a plăților online pe mâncare, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.
Comentarii prin facebook