Judete

Ministrul Cuc, în vizită pe meleaguri bănăţene, pentru a verifica reabilitarea celui mai prost drum din vest / FOTO

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a venit să verifice la faţa locului lucrările de reparaţii la ceea ce e probabil cel mai prost drum naţional din zona de vest a României, DN 57. Din păcate, reparaţiile se referă doar la porţiunea din Caraş-Severin. Doar aceasta este vizată în 2019.

Ministrul Cuc, în vizită, în vestul țării

Drumul care leagă Moraviţa de Oraviţa şi mai departe de Moldova Nouă, probabil cea mai proastă şosea din vestul României este în sfârşit reparată. Iar ministrul Răzvan Cuc a venit să vadă cu ochii lui minunea promisă ani de zile de predecesorii săi. Din păcate, în acest an se pare că doar partea cărăşeană va vedea muncitori la lucru. La braţ cu directorul general al CNAIR, Narcis Neaga, Cuc a efectuat sâmbătă o vizită pe DN 57. Cel puţin deocamdată, oficialul s-a declarat mulţumit de ce a deoscoperit pe teren.

„Lucrările au început încă din luna aprilie. Se lucrează la structura drumului naţional, astfel încât va creşte şi capacitatea portantă. Lucrările sunt de amploare, de bună calitate şi, foarte important, se fac în regie proprie. Aşa cum spuneam, banii sunt alocaţi de la bugetul de stat, deci nu vor fi probleme legate de alocarea fondurilor. Este foarte important ca şi compania, prin Direcţia Regională, să lucreze neîncetat, pentru că, aşa cum am promis, voi veni în vizită pe şantier. Această vizită a fost anunţată, dar voi mai veni, neanunţat, în perioada imediat următoare şi vreau să văd că lucrările se desfăşoară repede şi că vor fi de calitate. Implicarea este masivă şi rezultatele se văd, mai ales atunci când această implicare vine şi din partea parlamentarilor din judeţ”, a declarat ministrul Răzvan Cuc.

Lucrările sunt efectuate de DRDP Timișoara, prin Secția Producție Lucrări Drumuri. În acest an se lucrează la un tronson între km 153 (Oravița) până la km 177 (limita cu județul Timiș). Lucrările presupun efectuarea de burdușiri, pe o suprafață de cinci kilometri, lucrări de reciclare, pe o lungime de 8 km, și așternerea unui covor asfaltic de 6 cm. Lucrările au început deja pe DN 57, la Oravița, de la intersecția DN 57 cu DN 57B. Au fost executate burdușiri pe o suprafață de 200mp și lucrări de frezare și așternere covor asfaltic pe o lungime de 400 metri liniari (200tone de asfalt, 3000mp), a anunţat DRDP Timişoara.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Liga 3. Politehnica, la cea mai convingătoare victorie, chiar pe terenul celei mai în formă echipe. Eşecuri pentru Ghiroda şi Şag

O victorie pentru oaspeţi şi două pentru gazde, în cele trei meciuri de sâmbătă ale…

11 ore ago

Zece localități erau parțial nealimentate cu energie electrică în Timiș, la ora 12

Chiar dacă o bună parte dintre deranjamentele apărute la rețelele de alimentare cu energie electrică…

14 ore ago

Dumbrăviţa, din nou repetentă pe teren propriu

Se strâng rezultatele negative. Mai ales pe teren propriu. CSC Dumbrăviţa se află la al…

16 ore ago

Festivalul dramaturgiei româneşti se va desfăşura la Timişoara, în două „episoade”

Teatrul Național din Timișoara organizează în perioada 4-10, respectiv 19-20 decembrie 2024, o nouă ediție…

17 ore ago

Primăria Timișoara a renunțat la proiectul pe fonduri europene de la Cinema Freidorf. Reabilitarea, gata în decembrie

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, anunță că înainte de finalul anului în curs se va finaliza…

17 ore ago

Timişoara, de trei ori premiată la un eveniment naţional din domeniul sănătăţii/FOTO

Pe data de 21 noiembrie a avut loc Gala Performeri din Sănătate, ediția 2024, desfășurată…

18 ore ago