Primăria Timişoara

Biroul Avizare PUG-PUD-PUZ-uri a fost închis. Se elimină doar un post de şef, spune primarul Nicolae Robu

Primăria Timişoara are o nouă organigramă, una care elimină din structură un Birou despre care primarul Nicolae Robu spune că doar avea un şef, în timp ce activitatea era oricum efectuată de un alt departament. Vorbim despre Biroul Avizare PUG-PUD-PUZ-uri, care a fost scos din schemă, în ciuda protestelor Ordinului Arhitecţilor din România, filiala Timiş, care a protestat împotriva deciziei, cerând dezbatere publică pe tema desfiinţării.

Primăria Timișoara

Noua organigramă a fost aprobată fără probleme de consiliul local, iar un post de şef a fost desfiinţat. Totul pentru optimizarea activităţii şi eliminarea birocraţiei spune Nicolae Robu, care a menţionat că nici măcar nu se pune problema ca prin această decizie să fie eliminată avizarea acestor documente. Doar că va fi efectuată de un Serviciu specializat, deja existent.

Subiectul desfiinţării nu a fost privit cu ochi buni de Ordinul Arhitecţilor, care a protestat împotriva deciziei şi a cerut şi dezbatere publică pe această temă. Robu spune clar că nu va fi nicio dezbatere, iar despre „solicitant” a spusă că e o organizaţie cu care nu se poate lucra.

„Organigrama nu face obiectul dezbaterilor publice, pentru că este apanajul aparatului executiv să se structureze așa cum consideră de cuviință. Niciodată nu s-a făcut dezbatere publică pe un asemenea subiect. Eu nu înţeleg de ce nu se poate colabora sub orice formă cu această structură, în permamnenţă se reacţionează negativ. Ei puteau să vină să purtăm o discuţie. Cum îşi închipuie cineva care nu mai avizează nimeni un PUZ. Dar nu trebuie să ai un birou special pentru aşa ceva. Avem serviciul autorizări, care se ocupă de asta. A face structuri multe şi mărunte presupune înmulţirea şefilor, dar şi imposibilitatea de a-i folosi în mod util (n.r pe angajaţi)”, a declarat Nicolae Robu.

Primarul a mai menţionat că  decizia schimbării organigramei are un scop pozitiv, că nu se crează posturi în plus, ci are loc o optimizare a schemei existente: „Modificările de organigramă trebuie să fie mai rare. Codul administrativ ne ajută acum. E drept, ar trebui să fie autonomie, să facem noi organigrama. Aceste schimbări sunt doar expresii a căutării de mai bine. Nu am creat posturi noi, sunt doar altfel aranjate, să meargă mai bine activitatea”.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

2 ore ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

3 ore ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

4 ore ago

Demarează acțiunea de autorizare a comercianților stradali de produse specifice de Sfântul Nicolae

Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…

4 ore ago

Sâmbăta viitoare se deschide Târgul de Crăciun de la Timișoara

Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…

4 ore ago

Aproape 12.000 de timișeni fără curent electric. CJT cere intervenția rapidă a echipelor distribuitorului de electricitate

Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…

5 ore ago