Diverse

Un nou brand din domeniul modei, în cadrul Iulius Mall Timişoara. Cei de la Guess îşi extind magazinul/FOTO

Printre noutățile disponibile pentru iubitorii de modă în cadrul Iulius Town se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor. De asemenea, Guess își întâmpină clienții cu un format extins.

Un no magazin sub brand-ul Liu Jo, la Iulius Mall

Liu Jo este situat la parterul Atriumului Iulius Mall Timișoara, fiind o premieră pentru regiunea de vest a țării. Brandul se adresează femeilor moderne și sofisticate, care își reflectă naturalețea și rafinamentul prin garderobă. Pe umerașele noului magazin sunt expus piese vestimentare în tendințe, casual, business sport și luxury.

Propunerile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale și materialele fine, fiind opțiunea celor care vor să aibă un aspect contemporan și seducător, în fiecare zi. În magazinul din Iulius Mall Timișoara este disponibilă și colecția de jeanși care au revoluționat piața de profil din Italia, prin inovația brandului de a pune în valoare silueta oricărei femei. Oferta Liu Jo include și o selecție de accesorii în trend, de la genți într-o varietate de modele și bijuterii chic, până la eșarfe și articole sezoniere. Pentru ținute complete, clientele pot opta și pentru încălțăminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat în Carpi, Italia, în 1995, de către frații Marco și Vannis Marchi. În prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand și se găsește în alte peste 6.000 de magazine multi-brand, în 35 de țări, de pe patru continente.

Și Guess, brand prezent în oferta de shopping a Iulius Mall Timișoara, a deschis, odată cu inaugurarea Iulius Town, tot la parterul Atriumului, un nou format, pe o suprafață extinsă și cu un concept modern. Guess înseamnă senzualitate, îndrăzneală, tinereţe, încredere în sine, distracţie şi socializare, colecţiile brandului adresându-se femeilor şi bărbaţilor.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraţilor Paul şi Maurice Marciano în Los Angeles. În scurt timp, această mică afacere, care a început cu producerea şi comercializarea jeanşilor, s-a transformat într-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce şi ceasuri, bijuterii şi parfumuri.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Sonique va cânta la Timișoara de Ziua Europei

Timișoara va avea un program plin, joi 9 mai, cu ocazia Zilei Europei. Casa de…

50 de minute ago

Alin Nica, lansat oficial în lupta pentru șefia Consiliului Județean Timiș

Sâmbătă, Alin Nica a beneficiat, la rândul său, de o lansare oficială a candidaturii la…

O oră ago

Dumbrăviţa mai pierde o şansă de salvare, după eşecul cu Metaloglobus şi mai are doar 3 puncte avans

Suspansul se menţine în lupta pentru salvarea de la retrogradare în Grupa A din play-out-ul…

7 ore ago

Dinamo, rămâne un coşmar pentru orice echipă din Timişoara. Înfrângere în faţa rivalului la rugby

SCM USV Timişoara a pierdut astăzi, în cadrul etapei a III-a a Ligii naţionale de…

7 ore ago

După Paşte încep lucrările la extindere a grădiniţei din Ghiroda

În curând vor demara lucrările pentru extinderea grădiniței din Ghiroda, pentru ca la toamnă aceasta…

8 ore ago

Balul Conacului Mocioni, la Muzeul de Artă. Partea culturală a proiectului a fost un real succes

Vineri, la Muzeul Național de Artă Timișoara a avut loc Balul Conacului Mocioni. Din păcate,…

9 ore ago