Diverse

Un nou brand din domeniul modei, în cadrul Iulius Mall Timişoara. Cei de la Guess îşi extind magazinul/FOTO

Printre noutățile disponibile pentru iubitorii de modă în cadrul Iulius Town se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor. De asemenea, Guess își întâmpină clienții cu un format extins.

Un no magazin sub brand-ul Liu Jo, la Iulius Mall

Liu Jo este situat la parterul Atriumului Iulius Mall Timișoara, fiind o premieră pentru regiunea de vest a țării. Brandul se adresează femeilor moderne și sofisticate, care își reflectă naturalețea și rafinamentul prin garderobă. Pe umerașele noului magazin sunt expus piese vestimentare în tendințe, casual, business sport și luxury.

Propunerile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale și materialele fine, fiind opțiunea celor care vor să aibă un aspect contemporan și seducător, în fiecare zi. În magazinul din Iulius Mall Timișoara este disponibilă și colecția de jeanși care au revoluționat piața de profil din Italia, prin inovația brandului de a pune în valoare silueta oricărei femei. Oferta Liu Jo include și o selecție de accesorii în trend, de la genți într-o varietate de modele și bijuterii chic, până la eșarfe și articole sezoniere. Pentru ținute complete, clientele pot opta și pentru încălțăminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat în Carpi, Italia, în 1995, de către frații Marco și Vannis Marchi. În prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand și se găsește în alte peste 6.000 de magazine multi-brand, în 35 de țări, de pe patru continente.

Și Guess, brand prezent în oferta de shopping a Iulius Mall Timișoara, a deschis, odată cu inaugurarea Iulius Town, tot la parterul Atriumului, un nou format, pe o suprafață extinsă și cu un concept modern. Guess înseamnă senzualitate, îndrăzneală, tinereţe, încredere în sine, distracţie şi socializare, colecţiile brandului adresându-se femeilor şi bărbaţilor.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraţilor Paul şi Maurice Marciano în Los Angeles. În scurt timp, această mică afacere, care a început cu producerea şi comercializarea jeanşilor, s-a transformat într-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce şi ceasuri, bijuterii şi parfumuri.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Exit-poll: Ciprian Ciucu câştigă detaşat Primăria Capitalei. Victoria îi aparţine şi lui Ilie Bolojan

Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi viitorul primar al Bucureştiului, potrivit unui exit-poll realizat de…

3 ore ago

Emoții doar în primul sfert de oră! SCM Poli Timișoara a învins categoric codașa din Sighișoara

Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…

7 ore ago

Fetele de la Poli închid sezonul regular cu o victorie frumoasă contra Bistriței

Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…

10 ore ago

Viceprimarul Lațcău anunță punerea în valoare a clădirilor din zona Pieței Mocioni odată cu revitalizarea zonei

Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…

11 ore ago

Spitalul de Psihiatrie va avea un nou ambulatoriu, ridicat cu zece milioane de lei

Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…

11 ore ago

CSM Lugoj a trecut la pas de U Cluj în elită la volei feminin

Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…

13 ore ago