Timișoara nu are noroc la centuri de ocolire. Avem un „fir” între Calea Lugojului și Aradului și promisiunea centurii de Sud. Între timp, orașul crește, iar șoferii își găsesc calea pe unde pot. Consiliul Județean Timiș a început proiectul unei centuri alternative, între localitățile periurbane, în urmă cu câțiva ani. Încă un tronson de cinci kilometri va fi asfaltat.
Consiliul Județean Timiș anunță asfaltarea tronsonului de cinci kilometri dintre Săcălaz și Dudeștii Noi. Se vor scoate la licitație proiectarea și execuția pentru asfaltarea acestui tronson, finanțat cu bani guvernamentali, prin Programul Național de Dezvoltare Locală, și cu fonduri din bugetul județului.
.„În perioada imediat următoare scoatem proiectarea și execuția la licitație. Lucrarea este cu atât mai importantă în contextul în care lucrăm și la documentația pentru legătura dintre Șag și Sânmihaiu Român. Când vom finaliza aceste două drumuri, vom avea un inel complet în jurul Timișoarei, format din drumuri județene pe partea de vest și centura ocolitoare la nivel de drum național în rest. Asta, în condițiile în care lucrările la Centura de Sud trebuie să înceapă și ele în curând”, a menționat Călin Dobra, președintele CJ Timiș.
Drumul de legătură între Săcălaz și DN6 are cinci kilometri și este în prezent din pământ, iar asfaltarea sa costă 13 milioane lei – CJ Timiș va asigura o cofinanțare de aproape 6 milioane de lei, restul de bani venind din Programul Național de Dezvoltare Locală. Durata estimată de execuție este de 21 de luni.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…