Având în vedere faptul că persoanele de peste 60 de ani se pot prezenta direct la centrele de vaccinare, fără programare prealabilă în Platforma Națională de vaccinare, se modifică programul la Call Center-ul inițiat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara în vederea programării.
Astfel, numărul 0356 406 517 poate fi apelat acum de luni până vineri în intervalul 8-16.
Din 26 ianuarie, data lansării acestui serviciu de Call Center și până în 4 mai, au fost primite 3.830 de apeluri de la persoane care au fost înscrise în platformă.
Dintre acestea, 2.975 de oameni au fost programați în limita numărului de vaccinuri disponibile. Toate persoanele programate au fost sunate pentru a le fi comunicate data, ora și locul programării. În cazul a peste 1.000 de persoane. Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a fost solicitată să anuleze programările făcute și să reprogrameze pe motive diverse, justificate.
La acestea se adaugă 338 de persoane imobilizate din Timișoara și aparținătorii lor, care au fost centralizate pentru vaccinarea prin echipe mobile. Numărul de apeluri primite prin call-center-ul 0356 406 517 este unul mult mai mare, numai apelurile cu caracter informativ ridicându-se la 5.320, operatorii fiind solicitați să răspundă unei problematici diverse cu privire la subiectul vaccinării. Numărul de apeluri inițiate de reprezentanții DASTM a depășit 10.000.
La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…
13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…