Având în vedere faptul că persoanele de peste 60 de ani se pot prezenta direct la centrele de vaccinare, fără programare prealabilă în Platforma Națională de vaccinare, se modifică programul la Call Center-ul inițiat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara în vederea programării.
Astfel, numărul 0356 406 517 poate fi apelat acum de luni până vineri în intervalul 8-16.
Din 26 ianuarie, data lansării acestui serviciu de Call Center și până în 4 mai, au fost primite 3.830 de apeluri de la persoane care au fost înscrise în platformă.
Dintre acestea, 2.975 de oameni au fost programați în limita numărului de vaccinuri disponibile. Toate persoanele programate au fost sunate pentru a le fi comunicate data, ora și locul programării. În cazul a peste 1.000 de persoane. Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a fost solicitată să anuleze programările făcute și să reprogrameze pe motive diverse, justificate.
La acestea se adaugă 338 de persoane imobilizate din Timișoara și aparținătorii lor, care au fost centralizate pentru vaccinarea prin echipe mobile. Numărul de apeluri primite prin call-center-ul 0356 406 517 este unul mult mai mare, numai apelurile cu caracter informativ ridicându-se la 5.320, operatorii fiind solicitați să răspundă unei problematici diverse cu privire la subiectul vaccinării. Numărul de apeluri inițiate de reprezentanții DASTM a depășit 10.000.
Primarul Timişoarei, Dominic Fritz, preşedinte al USR Timiş, se declară trist şi dezamăgit de opţiunea…
Accesul pe Centura Sud de la Ghiroda, prin sensul giratoriu cu drumul comunal DC 149…
În perioada 1 octombrie - 30 noiembrie 2024, ADID Timiș în parteneriat cu Organizația care Implementează…
Stabilirea prețurilor medii ale unor produse agricole și majorarea cu rata inflației a taxelor de…
La finalul lunii octombrie a anului trecut, Guvernul României aproba memorandumul semnat de Sorin Grindeanu,…
Departamentul de Asistență Socială din cadrul Facultății de Sociologie și Psihologie de la Universitatea de…