Administratie

Angajaţii contestatari ai noii organigrame a Primăriei Timișoara, reîncadrați. Toate concursurile, blocate

Procesul cu angajații, pierdut luni în primă instanță de Primăria Timișoara, blochează aproape total schimbările din organigramă programate. De asemenea, toate concursurile de angajare au fost oprite.

În ceea ce privește sentința pronunțată ieri în dosarul nr.3407/30/2021, care are ca obiect suspendarea executării HCL nr.237/15.06.2021, primăria a anunțat deja că pregătește recursul în justiție.

”Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege”, a anunțat Primăria Timișoara.

Instituția va solicita un punct de vedere de la ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) cu privire la situația posturilor care nu au fost afectate de modificarea făcută prin HCL nr.237 din 15.06.2021. Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, dar sunt suspensive de executare.

Vestea cea mai bună pentru contestatari, termenele din dispozițiile de eliberare din funcție sunt suspendate, ca urmare a efectului hotărârii judecătorești și vor începe să curgă din nou de la data la care se va pronunța o soluție în recurs, la care speră conducerea municipalității, sau până la judecarea definitivă a fondului. Funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora.

De asemenea, concursurile pentru ocuparea noilor funcții create prin HCL nr.237 din 15.06.2021 nu se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.

”Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi”, mai spun cei de la primărie.

Viceprimarul Ruben Lațcău spune că treaba conducerii primăriei este să continue proiectele începute.

“Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

S-au cam dus zăpezile de altă dată. Ce prime de Crăciun au mai încasat angajaţii companiilor de stat

Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…

48 de minute ago

Vine frigul și vom avea parte și de precipitații

Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…

2 ore ago

„Money for Nothing”, baladă pentru Chiș Culiță

Ca oricare alt funcționar public, și directorul PLM Chiș Culiță este protejat de legea românească…

4 ore ago

Drumul expres Lugoj – Drobeta Turnu Severin are asigurată finanțarea pentru realizarea studiului de fezabilitate

Defuncta A6, devenită între timp drum expres, care va lega Drobeta Turnu Severin și Lugoj,…

23 de ore ago

Antrenorul SCM USV este… top! Mugurel Preda, ales cel mai bun tehnician din țară

Mugur Preda a fost desemnat antrenorul anului, în ancheta organizată de Federația Română de Rugby.…

24 de ore ago

Povestea care trebuie spusă la fiecare Crăciun: atunci când gloanțele au tăcut, inamicii au devenit prieteni! Și au jucat fotbal…

În 1914, chiar în mijlocul groazei Primului Război Mondial, s-a întâmplat ceva aproape de necrezut:…

o zi ago