Direcția de Prestări Servicii din cadrul Consiliului Județean Timiș a trimis în lumea digitală nu mai puțin de 120.000 de documente în trei luni de zile. La finalul procesului de digitalizare a arhivei birocrația din cadrul administrației va fi mult redusă.
”Servicii de calitate superioară și mai puțină birocrație sunt lucrurile așteptate de cetățeni, pe care Direcția de Prestări Servicii Timis le va oferi ca urmare a digitalizării documentelor. Noile soluții informatice vor asigura administrarea electronică a tuturor documentelor interne și externe din cadrul DPS Timiș, fapt ce va spori simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite”, au anunțat cei de la consiliul județean.
În ultimele 90 de zile, peste 120.000 de documente administrative au trecut prin procesul de îndosariere, legare, numerotare, completare date inventariere, scanare și depozitare.
Primarul Dominic Fritz a anunţat că în anul pe care abia l-am început va avea…
ADID Timiș informează utilizatorii serviciului de salubrizare din zonele 0 Ghizela și 1 Timișoara despre…
Primăriile comunelor Pilu şi Grăniceri din judeţul Arad au emis toate autorizaţiile necesare pentru construirea…
În cursul dimineții de 9 ianuarie, polițiștii Serviciului de Investigații Criminale din cadrul IPJ Timiș…
Comuna Moşniţa Nouă va primi peste şase milioane de lei în cadrul unui program educaţional…
Meteorologii anunţă ploi, începând de vineri dimineaţă, în zona joasă din Banat, Crişana şi Moldova,…