Direcția de Prestări Servicii din cadrul Consiliului Județean Timiș a trimis în lumea digitală nu mai puțin de 120.000 de documente în trei luni de zile. La finalul procesului de digitalizare a arhivei birocrația din cadrul administrației va fi mult redusă.
”Servicii de calitate superioară și mai puțină birocrație sunt lucrurile așteptate de cetățeni, pe care Direcția de Prestări Servicii Timis le va oferi ca urmare a digitalizării documentelor. Noile soluții informatice vor asigura administrarea electronică a tuturor documentelor interne și externe din cadrul DPS Timiș, fapt ce va spori simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite”, au anunțat cei de la consiliul județean.
În ultimele 90 de zile, peste 120.000 de documente administrative au trecut prin procesul de îndosariere, legare, numerotare, completare date inventariere, scanare și depozitare.
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…