Direcția de Prestări Servicii din cadrul Consiliului Județean Timiș a trimis în lumea digitală nu mai puțin de 120.000 de documente în trei luni de zile. La finalul procesului de digitalizare a arhivei birocrația din cadrul administrației va fi mult redusă.
”Servicii de calitate superioară și mai puțină birocrație sunt lucrurile așteptate de cetățeni, pe care Direcția de Prestări Servicii Timis le va oferi ca urmare a digitalizării documentelor. Noile soluții informatice vor asigura administrarea electronică a tuturor documentelor interne și externe din cadrul DPS Timiș, fapt ce va spori simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite”, au anunțat cei de la consiliul județean.
În ultimele 90 de zile, peste 120.000 de documente administrative au trecut prin procesul de îndosariere, legare, numerotare, completare date inventariere, scanare și depozitare.
Ilie Bolojan, preşedintele CJ Bihor, a fost desemnat preşedinte interimar al Partidului Naţional Liberal. El…
An de an, prim-divizionara de volei feminin CSM Lugoj luptă pe mai multe fronturi: campionat,…
Astăzi, 25 noiembrie, începând cu ora 22:00, se va închide circulația rutieră între bulevardul Take…
Alin Nica, atac dur la adresa filialei județene a liberalilor: ”Nu țintesc funcția de președinte…
Cizmele de damă reprezintă must-have-ul sezonului rece. Design-ul specific are rolul de a aduce o…
În „Divizia D” Timiș, CSM Lugoj a luptat singură pentru întâietate. 15 meciuri, 15 victorii,…