Consiliul Județean Timiș derulează în această perioadă un proiect pentru crearea brand-ului economic al Timișului. Acesta vizează creșterea identității și notorietății județului, cu efecte benefice privind competitivitatea, vânzările și turismul, dezvoltarea investițiilor autohtone și străine, relansarea investițiilor de capital, acoperirea deficitului forței de muncă și îmbunătățirea condițiilor de viață ale timișenilor. O componentă importantă a brandului este logo-ul, o imagine ce va fi asociată județului și care trebuie să reflecte în mentalul colectiv elementele esențiale de performanță, tradiție și aspirație.
Construirea arhitecturii brandului economic (design variante schițe logo) a pornit de la cei patru piloni de identitate economică ai brandului, propuși și validați în cadrul unui proces consultativ, în prezent fiind propuse consultării publice cinci schițe de logo. Detalii privind studiul de fundamentare a brandului economic se regăsesc la: https://ruwatim.ro/despre-noi/consultare-publica/
Timișenii sunt astfel invitați să participe la alegerea celui mai reprezentativ logo pentru brandul economic al județului Timiș, prin selectarea unei singure variante din cele cinci propuneri, la adresa: https://cutt.ly/4ZYwdQn. Formularul mai poate fi accesat doar astăzi, 03.08.2022.
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…
Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…
Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…
Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…