Consiliul Județean Timiș derulează în această perioadă un proiect pentru crearea brand-ului economic al Timișului. Acesta vizează creșterea identității și notorietății județului, cu efecte benefice privind competitivitatea, vânzările și turismul, dezvoltarea investițiilor autohtone și străine, relansarea investițiilor de capital, acoperirea deficitului forței de muncă și îmbunătățirea condițiilor de viață ale timișenilor. O componentă importantă a brandului este logo-ul, o imagine ce va fi asociată județului și care trebuie să reflecte în mentalul colectiv elementele esențiale de performanță, tradiție și aspirație.
Construirea arhitecturii brandului economic (design variante schițe logo) a pornit de la cei patru piloni de identitate economică ai brandului, propuși și validați în cadrul unui proces consultativ, în prezent fiind propuse consultării publice cinci schițe de logo. Detalii privind studiul de fundamentare a brandului economic se regăsesc la: https://ruwatim.ro/despre-noi/consultare-publica/
Timișenii sunt astfel invitați să participe la alegerea celui mai reprezentativ logo pentru brandul economic al județului Timiș, prin selectarea unei singure variante din cele cinci propuneri, la adresa: https://cutt.ly/4ZYwdQn. Formularul mai poate fi accesat doar astăzi, 03.08.2022.
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…
Vreme de toamnă în acest weekend, cu nori și ploi. Iarna se lasă așteptată și…
Acest text nu este despre sărăcie. Este despre bogăția care nu își face datoria. Despre…