Aquatim informează că în perioada 1-5 iunie, casieriile vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.
Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914”, anunţă Aquatim.
Vestea accederii candidatei USR, Elena Lasconi în turul doi al alegerilor pentru desemnarea viitorului președinte…
Potrivit primelor rezultate de tip exit-poll, în turul II al alegerilor prezidenţiale se vor confrunta…
Secțiile de votare din Complexul Studențesc, dar și deja celebra (electoral) localitate Dobrești, acolo unde…
La ora 18.00, cu trei ore înaintea închiderii secţiilor de vot, în judeţul Timiş prezenţa…
Eugen Dogariu, senator de Timiș, spune că la vot a ales ”calea sigură pentru Timiș”.…
Candidat la un loc de senator pe lista PNL, fost viceprimar al Timișoarei, actual consilier…