Demararea lucrărilor la noul drum de legătură Timișoara – A1, de la bifurcația spre Sânandrei mai așteaptă. Contestația depusă de cei de la ARL Cluj a fost admisă de CNSC.
În consecință, ofertele vor trebui reevaluate de Direcția de și Poduri Timișoara. Drumul respectiv a fost inceput de italienii de la Todini, dar contractul a fost reziliat din lipsă de activitate. Atunci, Investiția de abia ajunsese la un sfert din total.
Acum, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a admis în totalitate solicitarea celor de la Strabag / Antrepriza de Reparații și Lucrări Cluj, care nu a fost de acord cu rezultatul licitației, care acorda contractul celor de la Drumuri și Poduri Banat SRL – Maxagro Center SRL – Opr Asfalt SRL – Obras Publicas y Regadios SA,cu un preț de 263,5 milioane de lei, cu TVA.
Acum, cei de la DRDP Timișoara au de așteptat comunicarea oficială a celor de la CNSC și va urma reevaluarea ofertelor.
Precedentul contrat a fost reziliat in 2023,când lucfarea a ajuns la 24%.
Conform noului contract, executantul trebuia să realizeze expertiza lucrărilor deja executate și avea la dispoziție 12 luni pentru a proiecta si executa restul investiției.
Drumul de legătură pentru descărcarea traficului de pe autostrada A1 spre Timișoara, pe conexiunea DN 69 Timișoara – Arad, are o lungime de 10,25 km. Drumul expres va avea două poduri noi, șase pasaje și trei noduri rutiere și va fi realizată în regim de drum expres.
A noua partidă din actualul sezon pentru prim-divizionara de baschet a orașului a însemnat a…
RETIM Ecologic Service S.A. informează publicul și autoritățile că procedura de predare a activității de…
De sâmbătă, 6 decembrie, la Muzeul Satului Bănățean se deschide „Lights of the Village”, numele…
Dominic Fritz, primarul Timișoarei, spune că nu intră în ”capcana diplomelor”, întrebat fiind dacă își…
Timișoara va avea funcțională, din această toamnă, o nouă creșă. Aceasta a fost finalizată pe…
Nicio hoție nu rămâne nepedepsită. Un tânăr de doar 19 ani va învăța pe propria…