În câteva luni, dacă nu apar situații neprevăzute, pe șantierul pasajului Solventul începe împingerea tunelului pe sub liniile de cale ferată, fără oprirea traficului feroviar. Acum se lucrează la cheson, o structură în lungime de aproximativ 70 de metri și cu o lățime de 28 de metri, transmite viceprimarul Ruben Laţcău.
Închiderea inelelor de circulaţie este una din priorităţile actualei administraţii a oraşului, spune viceprimarul Ruben Laţcău.
“Cu noi cartiere și cu presiunea a mii de mașini din periurban, închiderea inelelor de circulație e una dintre soluțiile pe care le implementăm pentru a reduce aglomerația și timpul pe care îl pierdem la volan, în tramvai sau pedalând. Avansăm pe Inelul IV Vest”, a transmis Laţcău
Un rol important în acest sens este finalizarea Pasajului Solventul.
„În câteva luni, dacă vremea e bună și nu apar situații neprevăzute pe șantierul pasajului Solventul, începe împingerea tunelului pe sub liniile de cale ferată, circa 70 de metri, fără oprirea traficului feroviar. Se lucrează la cheson, o structură în lungime de aproximativ 70 de metri și cu o lățime de 28 de metri. Va urma împingerea pe sub calea ferată, operațiune complexă care va dura câteva luni, în funcție de ce se află în subteran, pe sub linii”, a punctat Laţcău.
https://www.facebook.com/rubenviceprimar/videos/1760794951123334
Lipsa de încredere în realizarea Institului Oncologic Timișoara nu mai are susținere, finanțarea obiectivului este…
Timișoara și Iașiul rămân cele mai accesibile piețe imobiliare din România, din marile orașe. În…
Primăria Timișoara anunță că a obținut o victorie în justiție, în demersurile de obținere a…
Timișoara pregătește înființarea unui centru de excelență pentru pacienții cu AVC. În urma unor investiții…
Un șofer neatent a avut zile... În jurul orei 13:30, ISU Timiș a fost solicitat…